مدیرکل حمل و نقل استان خبرداد:

مرزهای خوزستان مهیای زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از آمادگی مرزهای استان برای حضور زوار خبرداد و گفت: مجتمع‌های خدمات رفاهی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آماده خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) هستند.
کد خبر: ۹۴۹۵۷۸
مرزهای خوزستان مهیای زائران اربعین

به گزارش جام جم آنلاین از خوزستان، مسعود مصدقی با اعلام این خبر افزود: در طول مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه واحدهای سوخت‌رسانی سیار جهت سوخت‌رسانی به زوار اربعین حسینی در این مسیرها مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای خودروهای زائرین، پارکینگ‌های مختلفی برای پارک خودروهای زوار در محل پایانه‌های مرزی تعیین شده است.

مصدقی تصریح کرد: ناوگان عمومی، ریلی، هوایی و دریایی آمادگی پاسخگویی به نیازهای زائران اربعین حسینی هستند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی توضیح داد: بزرگترین سالن مسافری در بین 24 مرز کشور در راستای خدمت‌رسانی و رفاه حال زوار حسینی در پایانه مرزی شلمچه احداث شده است که به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: انتقال زوار نیز از طریق خطوط ریلی از بصره به نجف جهت رفاه حال زوار در برنامه‌ریزی کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین قرار گرفته است.

محمد علاف پور - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها