رئیس دادگستری شهرستان نیشابور از صدور حکم پرونده عامل تجاوز و قتل دختر هفت ساله نیشابوری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۰۳۷
حکم اعدام برای متجاوز به دختر 7 ساله

به گزارش جام جم آنلاین،قاضی رفسنجانی رئیس دادگستری شهرستان نیشابور در گفت‌وگو با میزان از صدور حکم پرونده عامل تجاوز و قتل دختر هفت ساله نیشابوری در دادگاه بدوی خبر داد و گفت:با توجه به تاکیدات رئیس کل دادگستری خراسان رضوی مبنی بر برخورد قاطع با جرائم خشن و به دلیل حساسیت موضوع و جریحه دار شدن افکار عمومی این پرونده به صورت فوق العاده مورد رسیدگی قرار گرفت و کمتر از 10 روز حکم آن صادر شد.

وی افزود: متهم در بحث تجاوز به عنف به اعدام در ملاءعام، در رابطه با قتل به قصاص نفس و در بحث آدم ربایی نیز به 15 سال حبس محکوم شده است.

ده روز پیش خانواده‌ای در تماس با فوریت‌های پلیس 110 از مفقود شدن دختر بچه 7 ساله‌‌شان که خانه مادربزرگش بوده، خبر دادند. تحقیقات علمی پرونده برای کشف راز معادله مجهول در کمتر از 48 ساعت با اعترافات شوهر عمه این دختر 7 ساله به سرنخ‌‌هایی رسید که نشان از ارتکاب قتل وی می‌داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
محمدخانی
-
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
واقعا شرف و مردونگی خوب چیزیه كه نداشتی
زینب
-
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
خداروشكر زود حمكش رو دادند جونمون دراومد تاحكم قاتل ستایش دختربچه افغان رودادند. دیگه اینجورجرم و جنایتها كه استخاره نداره. ممنون ازاینكه زودرسیدگی كردید كثافت حیوان به درك واصل بشه
بینام
-
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
ببخشید چرا جونتون درومد؟! خب دادگاه داشت كارش رو انجام میداد دیگه، روال اداریش همینه، منتها ما ایرانیا همش دوست داریم تو كاری كه به ما مربوط نیست و از روندش بی خبریم دخالت كنیم، نتیجه اش این میشه كه احساساتی برخورد میكنیم و میخوایم هر چه زودتر و به صورت شلاقی،حكم اعدام فلان قاتل یا متجاوز صادر و بعد هم اجرا بشه!فكر میكنیم از قاضی پرونده بیشتر حالیمونه!در حالی كه اگه یك نفر تو حیطه ی كاری خودمون دخالت كنه ، میخوایم سر به تنش نباشه!
محمد
-
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
واقعا چرا دولت وقوه قضائیه با این افراد برخورد قاطع نمی كنه كه هركسی به خودش اجازه همچین كاری نده
ایمانـــ
-
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
آخه با دختر 7 ساله؟ تو خجالت نكشیدی؟؟ واقعاً كه ...
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
گناه داره چقدر ادم های بی رحم پیدا میشه
محمد.. شریف
-
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
حالا اسمش و عكسی ازش نگذاشتید . خوب برای حفظ آبروی بستگانش.. ولی سن و سال این ....؟؟ هر چی كه میشه اسمشو گذاشت. غیر آدم رو درج میفرمودید . تا مشخص بشه با چه نوع افكار و رفتاری هائی هم عصر و زمانه ایم.. حتما سیكل هم داشته..؟
مادر
-
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
خدارو شكر این كثافت به زودی به درك واصل میشه
مادر
-
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
خدارو شكر این كثافت به زودی به درك واصل میشه
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
ما پدر مادرها مسئولیت خیلی سنگین رو داریم.مراقب فرزندانمون باشیم.زمانه خیلی بد شده
مادر
-
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
خدارا شكر كه حكم این ادم زود صادر شد البته اون اصلا ادم نبوده چطور دلش راضی شد به چشمهای اون دختر بچه معصوم نگاه كند .اگر هر مشكلی با خانواده همسرش داشت واقعا نهایت بی رحمی را به خرج داد الان چی با این كار راضی شد ایا از خداوند شرمنده نیست اون بچه حق زندگی داشت خداوند به مادر و پدرش ارامش عطا فرمایید
زهرا
-
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
۰
۰
ممنون از اینكه حكم سریع صادر شد و امیدواریم دیگر شاهد اینجور مسائل نباشیم چون واقعا از انسانیت به دور هست دیدن عكس اون دختر بچه واقعا دل هر انسانی را به درد می اورد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها