جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور از کشف 9 کانتینر کالای قاچاق در بندرعباس از مبادی رسمی و دستگیری دو نفر سرشاخه اصلی آن خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۶۸۹
کشف 9 کانتینر کالای قاچاق در بندرعباس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سردار اسکندر مومنی امروز در حاشیه بازدید از کشفیات کالای قاچاق در بندرعباس، در جمع خبرنگاران افزود: در راستای مقابله با قاچاق کالا و به منظور مهار این پدیده شوم اقتصادی، طرح‌های متعددی در استان هرمزگان به اجرا درآمده که تاکنون دستاوردها و تؤفیقات فراوانی را به دنبال داشته است.

وی افزود: در تازه‌ترین کشفیات نیروی انتظامی در استان هرمزگان در 24 ساعت گذشته 9 کانتینر کالای قاچاق در بندرعباس کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی با بیان اینکه 9 کانتینر کشف شده قاچاق حاوی ظروف شیشه‌ای و بلورجات است، اضافه کرد: ارزش تقریبی این میزان کالا معادل 15 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

سردار مومنی عنوان کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا به عنوان یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی با جدیت پیگیری می‌شود و در سال 95 حجم کالاهای قاچاق کشف شده در هرمزگان رشد بسیار زیادی داشته است و این استان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و کشفیات آن در مقام نخست کشور قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها