فرماندار شهرستان ری با بیان ویژگی‌های جغرافیایی و ظرفیت‌های صنعتی، تولیدی و کشاورزی ری، خواستار تسریع در ارتقای ساختار ادارات این شهرستان شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۷۹
ادارات شهرستان ری متحول می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، هدایت‌الله جمالی پور، با بیان اینکه شهرستان ری سیزدهمین شهر صنعتی کشور و نهمین شهر صنفی و تولیدی کشور است، گفت: مراجعات ادارات این شهرستان از برخی مراکز استان‌ها بیشتر و انبوه‌تر است و برای ارائه خدمت بهتر و شایسته تر باید جایگاه مدیریتی این ادارات ارتقا یابد.

وی با اشاره به آغاز طرح سرشماری در کشور از روسای ادارات شهرستان ری خواست تا برای بهتر برگزار شدن این طرح همکاری و تلاش کنند.

جمالی پور گفت: متاسفانه شاهد ارائه آمارهای متفاوت در مسائل مختلف از سوی نهادهای مختلف هستیم که این آمارسازی ها مانع توسعه کشور شده است.

وی افزود: مسئولان کشور نباید فرصت خدمتگزاری به مردم را با فرورفتن در مباحث حاشیه ای از دست بدهند زیرا عزم دولت در مسیر خدمتگزاری به مردم راسخ و به عهدی که در ابتدای فعالیت با مردم بست پایبند است.

فرماندار شهرستان ری تصریح کرد: دولت یازدهم متعلق به همه آحاد و اقشار مردم است و دل در گرو نظام اسلامی داشته و به خدمت در چارچوب آرمان ها و ارزشهای نظام باور دارد.

نشست شورای اداری شهرستان ری با حضور جمالی پور، فرماندار ویژه شهرستان ری، ترکی، رِئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، معاونان فرماندار، بخشداران، دهیاران، شهرداران، روسای ادارات و امامان جمعه شهرستان ری در تالار خدمت فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رضا فغانی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها