زن جوان که به خاطر تلفن همراه، همسرش را به قتل رسانده بود، در جلسه دادگاه به پای پدر و مادرشوهرش افتاد و درخواست بخشش کرد.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۷
شوهرکشی به خاطر موبایل

به گزارش جام‌جم، عصر پنجم تیر سال گذشته ماموران کلانتری نارمک با تماس مسئولان بیمارستان امام حسین (ع) در جریان مرگ مشکوک مرد جوانی قرار گرفتند. با حضور ماموران و تیم جنایی در محل مشخص شد مرد 26ساله‌ای به نام محمد بر اثر اصابت جسم نوک تیز به قلبش و خونریزی شدید جان باخته است. در تحقیق از همراهان مقتول مشخص شد، محمد در جریان درگیری با همسرش کشته شده است.

همسر مقتول در بازجویی‌ها گفت: پنج سال قبل، از طریق دخترخاله‌ام با محمد در شهرستان گنبدکاووس آشنا شدم. چند ماه بعد از آشنایی، او به من ابراز علاقه کرد و با خانواده‌اش به خواستگاری‌ام آمد و با هم عقد کردیم. یک سال اول زندگی‌مان را در استان گلستان گذراندیم تا این‌که محمد مدعی شد برای پیدا کردن کار باید به تهران برویم. من هم برای این‌که زندگی‌مان بهتر شود، موافقت کردم. اوایل زندگی خوبی داشتیم تا این‌که رفتار محمد تغییر کرد و تماس‌های مشکوکی داشت. تصور می‌کردم با زنان دیگری هم ارتباط دارد. روز قتل، محمد از خانه خارج شد و هرچه با او تماس گرفتم پاسخگو نبود. بعد هم تلفن همراهش را خاموش کرد. ساعت5بعدازظهر به خانه بازگشت. از او خواستم اجازه دهد تلفن همراهش را بررسی کنم که مخالفت کرد. خیلی عصبانی بودم و کنترلی بر اعصابم نداشتم. از آشپزخانه چاقویی برداشتم و به سمت او که در حال خارج شدن از خانه بود، پرتاب کردم. او همان لحظه برگشت که چاقو به کنار قلبش اصابت کرد.

پرونده این جنایت پس از گذشت 14 ماه با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و زن جوان دیروز در حضور سه قاضی جنایی به دفاع از خود پرداخت.

در ابتدای این جلسه اولیای دم مقتول برای قاتل پسرشان تقاضای قصاص کرد پدر مقتول گفت: حاضر نیست عروس سابق خود را ببخشد.

در ادامه متهم به قتل در دفاعیاتش عنوان کرد: من همسرم را به عمد نکشتم. دعوای ما یک دعوای ساده زن و شوهری بود و فقط می‌خواستم گوشی را از دست او بگیرم و ببینم به چه کسی پیامک می‌دهد. به رفتارش مشکوک شده بودم و می‌خواستم گوشی تلفن همراهش را بررسی کنم.

قاضی: اگر هدفت گرفتن تلفن همراه بود، چرا چاقو برداشتی؟

متهم به قتل: بعد از اینکه دعوا کردیم، می‌خواستم با تهدید چاقو او را از خانه بیرون کنم. خیلی ناراحت بودم و نمی‌دانم چطور چاقو به همسرم اصابت کرد.

زن جوان سپس به دست و پای پدر و مادر مقتول افتاد و از آنها خواست او را به خاطر فرزندش ببخشند که اولیای دم حاضر به بخشش او نشدند.

زن جوان در آخرین دفاع خود گفت: از کارم پشیمانم و قصدی برای کشتن همسرم نداشتم. بعد از این‌که مجروح شد، سعی کردم به او کمک کنم اما موفق نشدم. از اولیای دم می‌خواهم به خاطر فرزندم مرا ببخشند.

پس از آخرین دفاع متهم، قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
كارمند مفلس
-
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
۰
۰
زن چاقوكش ندیده بودیم! شك و سوءظن ،بدبینی همراه با خشم جان جوانی را گرفت تا والدینی داغدار شوند و فرزندی بدون پدر .حال باید اشك ریخت و التماس كرد تا شاید فرجی شود و بخششی عطا شود
استاد عسلی
-
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
۰
۰
ببینید این تكنولوژیهای جدید به صورت كلی باعث چه جنایاتی كه نشده !!!
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
۰
۰
فقط به خاطر شكی كه به شوهرش داشته اوگ
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
۰
۰
خیلی دردناكه كه یه زن یه جوون روبه قتل برسونه اونم به خاطر چی فقط بهش شك داشته
زینب
-
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
۰
۰
مگه همین آقایون كم به خاطرشك به همسرشون مرتكب جنایت شدن بدترازاین دردنیست كه شریك زندگییت بهت خیانت كنه دیوونه میشی تویه لحظه عصبانی شده اون آقاهم میخواست طلاق بده نه اینكه خیانت كنه خداكمكش كنه انشاالله
روح الله
-
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
۰
۰
فقط اعدام اعدام لعنت بر قاتلان

نیازمندی ها