معاون ستاد کل نیروهای مسلح تضعیف و فروپاشی دیواره‌های مستحکم دفاعی کشور را امری غیرشرعی و خلاف عقل خواند و گفت: تجارب تاریخی می گوید نباید دچار خطای محاسباتی و غفلت راهبردی شویم.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۹
تضعیف دیواره‌های مستحکم دفاعی کشور خلاف عقل است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی با اشاره به ضرورت افزایش سطح توانایی‌های دفاعی و نظامی کشور و توانمندسازی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: قدرت‌افزایی دفاعی و تقویت توان مقابله با تهاجم حق مسلح، قطعی و خدشه‌ناپذیر کشور و نیروهای مسلح و حوزه صنعت دفاعی جمهوری اسلامی بوده و این ضرورت را از اولویت‌های خود دانسته و ملت اجازه هیچ‌گونه محدودیت و ایستایی در این عرصه را نخواهد داد.

سردار جزایری اضافه کرد: تجربه 8 سال جنگ تحمیلی و حماسه بزرگ دفاع مقدس حاکی از آن است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر مقطعی که در کشور ما احساس پیروزی کنند در تهاجم به ایران اسلامی به خود تردید راه نمی‌دهند.

معاون ستاد کل افزود: چنانچه در سال 59 دشمنان برآوردی غیر از دستیابی به یک پیروزی سریع نظامی بر ایران می‌داشتند، هرگز ‌به کشور ما حمله نمی‌کردند.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی گفت: با وجود ضعف‌های موجود آن روزها،‌مردم و رزمندگان ما از همه وجود خود مایه گذاشتند و دشمن را از سرزمین اسلامی بیرون راندند.

وی همچنین تصریح کرد: اگر قدرت‌های سلطه‌گر از عملی ساختن تهاجم نظامی به میهن اسلامی بازمانده‌اند و شعله‌های فتنه‌های تروریستی داعشی و سایرین توان عرض‌اندام در کشورمان را ندارند ناشی از اقتدار دفاعی و آمادگی‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی است و تردیدی نیست اگر دشمن در این زمینه اندکی احساس ضعف و عدم آمادگی می‌کرد بایستی هم‌اکنون در خیابان و محل زندگی و کسب‌وکار مردم در شهرهای کشور درگیر جنگ و جدال با مزدوران عاریتی آمریکا، تروریست‌ها و جنایتکاران شبکه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل می‌بودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها