مرکز اطلاع رسانی فرماندهی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد ۳ نفر دیشب اقدام به مضروب کردن یک روحانی کردند که هر سه با سرعت عمل پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۰
ضاربان یک روحانی دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی پلیس تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: سه نفر که اقدام به مضروب کردن یک روحانی کرده بودند دستگیر شدند.

براساس اعلام فرماندهی پلیس تهران بزرگ در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی110 تهران حوالی ساعت 22:00 دیشب مبنی بر یک مورد درگیری در یکی از محلات جنوب تهران و مضروب کردن فردی روحانی و متواری شدن ضاربین بلافاصله مامورین در محل درگیری حاضر شدند.

پس از حضور مأموران در محل مشخص شد فرد مضروب به جهت ممانعت از مزاحمت و تذکر لسانی با سه نفر از مزاحمین درگیر شده که یک نفر از آنها اقدام به قمه کشی و مجروح نمودن وی می‌کند.

این افراد سپس از محل متواری می شوند که موضوع سریعاً در دستور کار پلیس قرار گرفته و در همان ساعات اولیه هر سه متهم دستگیر و پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی می گردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
معراج
-
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
۰
۰
كاش عاملین اسیدپاشی به دختران اصفهانی هم اینقدر زود دستگیر میشدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!این یعنی اگه بخواهیم میشه....البته اگه!!!!!!!!!!!!!!!!!

نیازمندی ها