هیلاری کلینتون پس از سه روز استراحت به دلیل گرمازدگی، فعالیت‌های انتخاباتی خود را بار دیگر از سر گرفت.
کد خبر: ۹۴۵۷۴۳
بازگشت کلینتون به عرصه رقابت + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرادید، وزیر خارجه پیشین دولت باراک اوباما، که پیشتر گواهی سلامت خود را در اختیار رسانه‌ها گذاشته است، صبح پنجشنبه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفت "خیلی خوشحالم که بالاخره توانستم توصیه‌های دکترم را رعایت کنم و ... چند روز استراحت کنم."

او دیروز در کمپین انتخاباتی خود در "گرینز بورگ" حضور یافت و فعالیت های انتخاباتی را از سر گرفت. در سه روز گذشته، باراک اوباما و همسرش، جو بایدن معاون رئیس جمهوری و بیل کلینتون همسر هیلاری که از سال 1993 تا سال 2001 عهده دار ریاست جمهوری آمریکا بود، به جای او در گردهمایی‌های مختلف انتخاباتی حزب دموکرات شرکت کردند.

بر اساس گواهی‌های پزشکی منتشر شده، نامزد 68 ساله حزب دموکرات مانندنامزد 70 ساله حزب جمهوریخواه در انتخابات هشتم نوامبر (هفدهم آبان ماه سال جاری)، از سلامتی کامل برای احراز مقام ریاست جمهوری برخوردار هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
روح الله
-
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
۰
۰
در عكس اخری و در بالای اون عكس نوشته دوستت دارم ترامپ بعد كلینتون با انگشتانش اون نوشته رو تایید كرده و در نوشته زیر ان متن بالایی كه نوشته در واز كلینتون یعنی كلینتون كجا بودی كه خودش هم با دستش روی ان به علامت من هستم ولی خستم اشاره میكنه

نیازمندی ها