تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم، در پی شکایت زنی در پلیس فتای مازندران آغاز شد. زن جوان مدعی بود، مردی او را در تلگرام تهدید کرده و برایش مطالب غیراخلاقی می‌فرستد. مرد مزاحم همچنین به اطلاعات و عکس‌های شخصی او دسترسی دارد.
کد خبر: ۹۴۵۶۹۰
مزاحم تلگرامی: می‌خواستم همسرم با خطرات تلگرام آشنا شود!

به گزارش جام جم، پس از این شکایت کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کرده و به همسر این زن مشکوک شده و او را دستگیر کردند که در بررسی‌های تخصصی مشخص شد او عامل مزاحمت‌های تلگرامی‌ است.

متهم می‌گوید، برای انتقام از همسرش دست به این کار زده و به عاقبت آن فکر نکرده بود.

چطور با همسرت آشنا شدی؟

در یک محله زندگی می‌کردیم. از سربازی که آمدم، مادرم او را پیشنهاد کرد. من هم از قیافه و تیپش خوشم آمد و قبول کردم. به خواستگاری رفتیم و سه سال قبل عروسی کردیم.

فقط به‌خاطر تیپ و قیافه‌اش با او ازدواج کردی؟

نه به خاطر تیپ و قیافه خوشم آمد و پا پیش گذاشتم، بعد هم متوجه شدم می‌توانیم با هم خوشبخت شویم.

بچه هم دارید؟

نه خدا رو شکر.

چرا؟

چون می‌خواهیم جدا شویم. این‌طوری بچه‌مان ضربه روحی می‌خورد و بچه طلاق می‌شد.

به‌خاطر همین مزاحمت تلگرامی‌ قصد جدایی دارید؟

نه. قضیه مربوط به یک سال قبل است. تولد همسرم برایش گوشی هوشمند خریدم و اینترنت آن را وصل کردم. بعد از چند روز متوجه شدم همسرم همیشه سرش توی گوشی است. وقتی علتش را پرسیدم متوجه شدم عضو تلگرام شده است. شنیده بودم که فضای خوبی نیست. خواستم آن را پاک کند، اما او به من توهین کرد و مرا عقب‌افتاده خطاب کرد. من هم عصبانی شدم و کتکش زدم.

فردای این ماجرا وقتی از سر کار به خانه آمدم متوجه شدم جهیزیه‌اش را برده است. چند روز بعد هم دادخواست مهریه به دستم رسید.

از کجا مطمئنی که همسرت به تو خیانت کرده است؟

تلگرام فضایی است که با افراد ناشناس راحت ارتباط برقرار می‌کنیم. در این میان افراد بیماری هم هستند که به دنبال سوء استفاده هستند. آنها ادعاهای دروغی را مطرح می‌کنند و زنان را از راه به در می‌کنند. همسرم تا قبل از این‌که وارد تلگرام شود، تمام وقتش را برای زندگی می‌گذاشت اما از وقتی وارد تلگرام شد دیگر علاقه‌ای به این زندگی نداشت و تمام وقتش را در تلگرام می‌گذراند. بعد هم راحت خانه را ترک کرد. مشخص است این همه تغییر رفتار به خاطر تلگرام است. او زن ساده‌ای است و راحت فریب می‌خورد. من او را دوست دارم و تمام تلاشم برای این بود که او را از دست ندهم. مطمئن هستم که یک روز از کارش پشیمان می‌شود که دیر شده است.

در این مدت برای آشتی کاری نکردی؟

چند بار خودم و خانواده‌ام پا پیش گذاشتیم، اما همسرم فقط طلاق می‌خواهد. فکر می‌کند بعد از طلاق آزاد می‌شود.

حالا چرا مزاحمش شدی؟

قصدم مزاحمت نبود.

پس چی بود؟

می‌خواستم بفهمد تلگرام محیط خوبی نیست و مردان به‌دنبال سوءاستفاده از زنان هستند. شاید این‌طوری از تلگرام بدش می‌آمد و به حرف من می‌رسید. من زندگی‌ام را دوست دارم و نمی‌خواهم از همسرم جدا شوم. کاش او می‌فهمید تلگرام ارزش خراب کردن زندگی را ندارد.

می‌دانی که با شکایت او مجازات در انتظارت است؟

من به این موضوع هیچ وقت فکر نکرده بودم و نمی‌دانستم این کار جرم است.

ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
۰
۰
امان از این تكنولوژی
جواد
-
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
۰
۰
روانیه بابا این یارو . زنه طلاقشو بگیره بره دنبال زندگیش. اولش بوده ذوق داشته و تلگرام براش جذاب بوده بیشتر وقت میذاشته بعدن عادی میشد براش. من خودم گوشیم از قدیم 1200 نوكیا هست و به خدای احدو واحد وبه جان مادر عزیزم تا حالا گوشی هوشمند نداشتم چرا ؟؟ چون ذوقشو ندارم .اگه داشتم میگرفتم و 24 ساعته سرم تو گوشی بود
روح الله
-
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
۰
۰
زنها را چه میشود
Saman
-
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
۰
۰
متاسفانه از كودكی دختر و پسر ها از هم جدا میشوند و هیچ شناختی از روحیات شخصی همدیگر یا ندارند یا گسسته و ناقص دارند. در زندگی مشترك در افرادی كه عدم شناخت كافی ندارند و فرهنگ بسته تری دارند مشكلات واقعی خودشو نشون میده.به هر حال افراد با توجه به غنی بودن شخصیت و درك اجتماعی نسبت به مسائل روزمره پاسخ میدهند .

نیازمندی ها