زن بیوه که بارها به پسر دانش آموز همسایه شان تجاوز کرده و وی رابه سوی باتلاق افیونی کشانده است تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۴۸۷۹
ارتباط معنادار پسر 12 ساله با زن بیوه

به گزارش جام جم آنلاین از رکنا، راز این پسر نوجوان تا روزیکه او بخاطر فروش مواد بازداشت نشده بود، پنهان ماند و هیچ کس ندانست وی هدف تجاوز زنی هوسران قرار گرفته است.

چندی پیش پسری نوجوان بخاطر خرید و فروش مواد مخدر در کرمانشاه بازداشت شد و پرده از سرنوشت شوم خود برداشت.

وی گفت: از 10 سالگی با نصب و تنظیم ماهواره برای همسایه ها زندگی می گذراندیم یکی از همسایه ها مدتی بود از شوهرش جدا شده بود حدود 25 سالی داشت، یک روز خواست ماهواره برایش نصب کنم وقتی کارم تمام شد هنوز آنجا را ترک نکرده بودم که دیدم این زن پای فیلم های مبتذل نشسته است او ناگهان پیشنهاد رابطه داد، من هم که همیشه این گونه صحنه ها را می دیدم وسوسه شدم و من و سحر با هم ارتباط برقرار کردیم.

یاسر ادامه داد:من از همان روز نخست پشیمان شدم اما سحر مدام به بهانه هایی زنگ می زد و من را به خانه اش می کشاند و با آشنا کردن من با شیشه وابستگی ام را هر روز بیشتر می کرد من شده بودم برده این زن که هربار زنگ می زد می فهمیدم باید بروم شیشه و هرویین بکشم از خودم بدم آمده بود اما به سحر و زهرماری های اطرافش معتاد شده بودم.

یاسر افزود:6 ماهی در این شرایط بودم تا اینکه سحر بدون اینکه به من حرفی بزند از محله مان رفت و من که به او و مواد عادت داشتم دیوانه شدم و چون تا آنروز هزینه ای برای مواد نداده بودم و همیشه میهمان سحر بودم ماندم چه کنم و خیلی زود به خرید و فروش مواد مخدر روی آوردم تا اینکه الان بازداشت شدم و در 16 سالگی باید به زندان بروم.

بنابه این گزارش، بازپرس پرونده دستور داد تا یاسر به کانون اصلاح و تربیت انتقال یابد و سحر به اتهام اغفال و تجاوز به پسری در 12 سالگی تحت تعقیب قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
نوذر
-
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
۰
۰
واقعا زنیكه چه هوسران بوده......كاش خانمها برای شوهرانشان چنین كشش و درخواستی داشته باشند.....در این صورت زندگیها خیلی محكم میشود و جدایی ها كمتر خواهد بود....
سوسیس بندری
-
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
خیلی جدی نگیر !!!
رحمان پویانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
بله درسته حرفات گلم من خودم درچهارده سالگی مادرم را از دست دادم مدتی چوپانی كردم اما امروز باتلاش خودم متخصص هوشبری ومراقبتهای ویژه ام توو تهران
علی تهرانی
-
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
۰
۰
باسلام:زن بیوه یعنی شوهر مرده ولی زن مطلقه یعنی جدا شده .خیلی باهم فرق دارد.لطفا متن را اصلاح بفرمائید.
الماسی
-
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
۰
۰
باید باور كنیم نیاز جنسی هم یكی از نیازهایی است كه می بایست جزو حقوق اشخاص در نظر داشت. فقط بفكر سركوب آن و .... در عرایضمان نباشیم. آیا اشخاص معلول و ... نباید از موهبت و لذایذ شرعی برخوردار شوند؟
كارمند مفلس
-
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
۰
۰
این نوجوان والدین نداشته كه ببینند بچه شان كجا میرود چه میكند ؟ اینم یكی دیگر از مشكلات بچه های كار بچه 12 را چه به این روابط
احمد
-
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
۰
۰
سلام
جام جم عزیز یكی دو ماه پیش این مطلب رو گذاشته بودید لطفا دقت نمایید
با تشكر
بینام
-
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
۰
۰
این عفریته باید بازداشت شود و به اعدام محكوم شودمگر میشود انسان اینقدر كثیف باشد
آقای هالو
-
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
۰
۰
چه معنایی میتونه داشته باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یوسف
-
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
۰
۰
این مطلب كهنه است تازه ترش را فلان. اما بقال كهنه فروشی هستید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
۰
۰
بی شرف باید اعدامش كنند...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها