سرپرست امور استان‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: سه میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی منهدم می‌شود که این کالاهای قاچاق عمدتا شامل کالاهای سلامت محور و دخانیات است.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۰
امحای 3 میلیارد کالای قاچاق در استان مرکزی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، سیدحسین میرمعینی اظهار داشت: این تعداد کالای قاچاق شامل ۲۰۱ نوع کالا بوده که بخشی از آن کالاهای سلامت محور از جمله مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی است.

وی افزود: بخش دیگر از این کالاها نیز شامل دخانیات از جمله سیگار و تنباکوی قاچاق است که در این رابطه ۱۷۰ هزار و ۲۲۶ نخ سیگار منهدم خواهد شد.

سرپرست امور استان‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: ارزش ریالی دخانیات قاچاق کشف شده که مقرر است منهدم شود بیش از ۳۱۰ میلیون ریال است.

میرمعینی با اشاره به مجموع ارزش ریالی کالاهای قاچاق که منهدم می شود، خاطرنشان ساخت: ارزش ریالی این میزان کالای قاچاق، حدود سه میلیارد ریال است که بیش از ۲.۵میلیارد ریال آن کالاهای قاچاق غیردخانی است.

وی بیان کرد: این کالاهای قاچاق طی پنج ماه ابتدای سال جاری در استان مرکزی کشف و توقیف و از سوی مرجع قضایی برای آن حکم انهدام صادر شده است که اجرا خواهد شد.

سرپرست امور استان‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور اظهار داشت: هماهنگی با دستگاه های مرتبط برای انهدام این میزان کالای قاچاق انجام شده و صبح روز چهارشنبه ۲۴شهریورماه در محل دفن پسماند ویژه شهرداری اراک منهدم خواهد شد.

گفتنی است؛ تنها طی بازه زمانی مردادماه سال جاری در استان مرکزی، بیش از ۵۴میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده و در این عملیات ها یکصد قاچاقچی نیز دستگیر شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها