مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، میزان خسارات وارد آمده به راه های استان را در جریان سیلاب های جمعه 12 و چهارشنبه 17 شهریورماه جاری 27 میلیارد و 610 میلیون ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۸
خسارت 27 میلیاردی سیلاب در گلستان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین و به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس«ابراهیم مبارک قدم» در گفت و گویی خبری گفت: در جریان سیلاب چهارشنبه 17 شهریور 19 میلیارد و 210 میلیون ریال و در جریان سیلاب جمعه 12 شهریورماه هشت هزار و 400 میلیون ریال به راه های استان خسارت زده شد.

وی افزود: در جریان این سیلاب ها به محورهای ارتباطی و ابنیه فنی حادث در حوزه شهرستان های بندرگز، بندرترکمن، کردکوی، گمیشان، گرگان، علی آباد کتول و مراوه تپه خسارت وارد آمد.

مبارک‌قدم، عمده تخریب های صورت گرفته ناشی از این سیلاب‌ها را، انسداد آبروها، آب‌شستگی سطح اساس و زیراساس، تخریب شانه راه و قنو و آبرو، انسداد محور به وسیله گل و لای، تخریب کانال حریم جاده، تخریب علائم ایمنی، انسداد پل ها و ابنیه، خرابی دستک و مسدود شدن پل ها اعلام کرد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان، مجموع خسارات برآورد شده کتباً برای مدیریت بحران استانداری گلستان جهت اعلام و تامین منابع مالی مورد نیاز و بهسازی آنها ارسال شده است.

راضیه حسام - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها