بررسی نامه به ترامپ در گفتگوی جام جم آنلاین با دبیر بنیاد هابیلیان:

نامه نگاری به ترامپ یک شوی تبلیغاتی است/ منافقین ابزاری محدود در دستان سرویسهای جاسوسی

داستان سازمان مجاهدین خلق (منافقین) شرح روشنی از التقاط در عرصه نظر و آوارگی و در‌به‌دری و در نهایت مزدوری بیگانه و ورشکستگی سیاسی گروهی است که دل در گرو بیگانه داشتند و در نهایت در اقصی نقاط عالم آواره و پراکنده شدند. هدایت سازمان از طرف تنی چند عوام‌فریب و خودشیفته و سیستم بسته و زندان‌گونه آن پیش از هر چیزی خود اعضا را به ستوه آورده؛ به‌طوری که از هر فرصت مناسب برای فرار کردن و جدا شدن از آن استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۴۲۳۴
حدیث زوال یک فرقه مفلوک / وقتی مرزهای خیانت و ناجوانمردی جابجا می شود

شرح حال خفت‎بار منافقین خلق، نگارش درباره جماعتی است که سودای قهرمان شدن برای خلق مردم را در سر می‎پروراندند. در راستای رسیدن به آرمان خود از هیچ کوشش ناجوانمردانه‎ای دریغ نکردند.؛ غافل از آنکه راه خود را نادرست نمی‎پندارند و برای بقای ظاهری خود، بیهوده دست و پا می‎زنند که این تلاشی است برای فرار از زباله دان تاریخی که سالهاست به آن ملحق شده‎اند. مجاهدین(منافقین) به اصطلاح خلق را می‎توان به مثابه یک لشکر شکست خورده‎ای نگریست که امروز کالبد بی‎رمق آنها با دلارهای نفتی عربستان در حال نزدیک شدن به یک پرتگاه دیگری است. ظاهرا استقامت و استحکام مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ راهی را برای غرب و بازیگران منطقه‎ای باقی نگذاشته؛ غیر از اینکه بدنبال زنده نگه داشتن لاشه متعفن منافقین از باب استضعاف در آیند.

اما "محمد بهاری کارشناس سیاست خارجی" در رابطه با حمایت عربستان و غرب از گروهک تروریستی معتقد است: بطور کلی در رابطه با مبارزه با اسلام، نظر غرب بر این بود که، برای مقابله با مذهب باید در لباس مذهب در آمد.

وی گفت: در واقع آنها بدنبال پروژه مذهب غلیه مذهب برآمدند. در مجموع استکبار جهانی بمنظور ایجاد نفاق در بین شیعه و سنی از دو فرقه منفور وهابیت و بهائیت استفاده کرد. باید گفت امروز مسئله منافقین از همان جنس پروژهای ایجاد شکاف بین مسلمین نشات می‎گیرد.

کارشناس سیاست خارجی در ادامه می‎افزاید: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، متاسفانه گروهک تروریستی منافقین دارای جایگاهی بوده اند لیکن پس از انفجار دفتر حزب نخست وزیری و نیز سلسله ترورهای کور بدست این معاندان نظام، چهره پلید منافقین خلق بر مردم ایران هویدا گشت.

وی پیرامون نقش رژیم سعودی در احیای منافقین اظهار داشت: امروز تنها مستمسک غرب برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بکار گیری از مهره‎های سوخته خود یعنی گروهک منافقین هستند. به تازگی هم رژیم آل سعود قصد دارد از پیکر نیمه جان منافقین بر علیه جمهوری اسلامی ترفی ببندد که خوب از همین ابتدا نتیجه فضاحت بار آن قابل پیش بینی است.

بهاری در راستای اهداف جدید حمایت از منافقین تصریح کرد: غرب در صدد است همچنان این لشکر شکست خورده را در آستین خود داشته باشد که حداقل در موقع ضروزی حتی شده بعنوان یک مترسک استفاده کند.

وی تصریح کرد: پیش بینی می‎شود در آینده نزدیک، گروهک منافقین برای غرب کارآیی چندانی نداشته و صرفا در بوق‎های تبلیغاتی مورد استعمال قرار گیرند. چنانچه مردم و مسئولان کشور در برابر تحرکات منافقین هوشیار باشند، به حول قوه الهی میهنمان از گزند منافقین و سایر گروهک‎های ضالّه مصون خواهد ماند.

از سوی دیگر محمدجواد هاشمی نژاد، دبیر کل بنیاد هابیلیان و کارشناس مربوط به منافقین در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت:انقلاب اسلامی ایران به دلیل ماهیت اسلامی و مردمی بودنش راه مقابله بصورت مستقیم ار برای دشمنان خود بسیار دشوار است. لذادر طول سالهای گذشته غرب و مشخصا آمریکا ابزارهای گوناگونی را علیه انقلاب اسلامی بکار گرفته است.

وی تصریح کرد: یکی از این ابزارها ابزار نظامی بود. ابزار نظامی به شیوه‎های مختلفی نظیر جنگ تحمیلی و همچنین ترورهای گسترده مقامات و حتی افراد معمولی جامعه در کشور مطامع غرب توسط منافقین را تا اندازه‎ای منتفع کردند.

هاشمی نژاد در واکاوی گروه‎های تروریستی افزود: گروهک‎های متعددی در این میان دستورات اربابان آمریکایی خود را اجرا کرده اند. یکی از گروه‎هایی که بصورت وسیع دست به جنایات فراوانی در کشورمان زدند، فرقه منحرف منافقین بودند. اقداماتی که گروه منافقین بر علیه مردم ایران انجام دادند امکان پذیر نمی‎شد مگر اینکه با پشتیبانی برخی از کشورهای غربی میسر شود.

این کارشناس مسایل مربوط به منافقین در تشریح سبقه سیاه نوکران غربی می‎گوید:نیابد فراموش کرد که 35 سال پیش سرکرده منافقین به همراه بنی‎صدر رییس جمهور خائن به وطن، پس از فرار از ایران در یک فرودگاه نظامی فرانسه فرود آمده و از امکانات گسترده فرانسویها و دیگر کشورها بهره‎مند شده و مورد حمایت لجستیکی و حتی رسانه‎ای قرار گرفتند.

وی می‎افزاید: گروهک منفور منافقین سپس در کشور عراق و در زمان رژیم بعث عراق ساماندهی شدند و در جنگ تحمیلی عیله کشورمان به ارتش صدام دیکتاتور مخلوع یاری رساندند. در همین اواخر هم پیرامون موضوعات هسته‎ای در راستای اقدامات ضد ایرانی با غرب همکاری کردند و امروز هم که از هم پیمانان رژیم جنایت کار آل سعود شده اند.

هاشمی نژاد تصریح کرد: مجموعه این تحولات نشان می‎دهد، گروهک‎های تروریستی همچون منافقین یک ابزار و آلت دستی برای غرب علیه کشورهای مستقل نظیر جمهوری اسلامی هستند چرا که دولتمردان غربی توان مقابله مستقیم با آن را ندارد.

وی گفت: بطور کلی منافقین را بایستی در چارچوب یک ابزار و آلت دست نگریست. در دورانهای مختلف، این ابزار کارایی متفاوتی داشته است. باید افزود غرب به تازگی رویکرد جدیدی نسبت شبکه نفاق پیدا کرده است.

کارشناس مسایل امور منافقین در ادامه اهداف غرب در بکارگیری منافقین گفت: همانطور پیش بینی می‎شد غرب پس از موضوع هسته‎ای بحث حقوق بشر را مورد دستاویز قرار خواهد داد .از زمان اشغال عراق توسط نیروهای آمریکایی، سرکرده منافقین از صحنه بیرونی منافقین حذف شد و پس از جایگزین شدن همسر وی مریم رجوی رویکرد منافقین به شعار حقوق بشری تغییر کرد.

وی اظهار داشت: در این میان طبیعتا برخی از بازیگران منطقه‎ای نظیر عربستان و آمریکا به دلیل امکانات محدودی که به واسطه قدرت جمهوری اسلامی در اختیار دارند، ناگزیر هستند برای رسیدن به اهداف خود بازهم به منافقین رجوع کنند.

هاشمی نژاد بازگشت غربی‎ها بر استفاده مجدد از فرقه منافقین اینطور تبین کرد: چه بسیار مضحک است گروهکی که تاریخچه سراسر روسیاهی و جنایت را با خود یدک می‎کشد، مورد اطمینان غرب قرار گرفته است و این رسوایان زمانه را با مباحثی مانند دموکراسی‎خواهی و حقوق بشر پیوند می‎زنند.

دبیر کل هابیلیان در پایان خاطر نشان کرد:دولتمردان غربی به خوبی می‎دانند که منافقین در میان مردم ایران تا چه اندازه منفور و مذموم هستند. امروز برای ملت ایران جای سربلندی است که سردمداران غربی در مقابل ملت ما آنقدر تهی دست است که رو به مهره‎های تاریخ مصرف گذشته خود آورده‎اند و پشت گروه ورشکسته‎ای مثل منافقین جبهه می‎گیرند.

شاید این شیوه غربیها بهترین راه برای آشکار کردن چهره دروغین دموکراسی غرب برای مردم و جوانان ما باشد.

گزارش از محمد رضاشجاعیان- جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ساداتیان
-
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
۰
۰
مرگ برمنافقین پسماند متعفن امپریالیسم همونایی كه دهه شصت مردم - بازرا ی- كارگر- وزیر- كشاورز- معلم و... رو به بهانه حزب اللهی بودن میكشتن واقعیت منافقین همینه بعد ادعا میكنن مجاهد خلق؟؟؟ كدوم خلق میگن!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها