مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: صدها کامیون در صف های کیلومتری، امروز ۲۰ شهریور ۹۵، از مرز تجاری شلمچه در محدوده منطقه آزاد اروند، به کشور عراق، کالای صادراتی بردند.
کد خبر: ۹۴۴۱۹۶
منطقه آزاد اروند، رکورددار صادرات کشور

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از خوزستان، اسماعیل زمانی افزود: تجارت و صادرات کالا به کشورهای همسایه از محدوده تجاری و بازرگانی منطقه آزاد اروند، همواره از مهم ترین سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های این سازمان در حوزه اقتصاد بین الملل و تجارت بوده است.

وی ادامه داد: زیرساخت های مهم بازرگانی و مبادلات تجاری خوبی در منطقه آزاد اروند وجود دارد و خروج روزانه ۱۴۰۰ کامیون حامل بار صادراتی از این منطقه و صادرات به کشور عراق، امروز توانست این منطقه را در حوزه صادرات و مبادلات تجاری، همچنان در صدر قرار دهد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: بازار بکر و آماده پذیرش عراق در خصوص ورود کالا از منطقه آزاد اروند، در رونق بخشی به بازار کالا و مبادلات تجاری اروند، تاثیر پذیر بوده است.

زمانی خاطر نشان کرد: شلمچه و رونق کسب و کار و حرکت رو به رشد اقتصادی آن، نوید بخش حرکت به سمت اقدام و عمل در فرمایشات مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی و رونق بخشی و رشد اقتصادی است که امید است منطقه آزاد اروند، الگویی از رشد وپیشرفت در اقتصاد بین الملل، در منطقه باشد.

محمد علاف پور- خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها