سامسونگ روز گذشته از مشتریان خود در سراسر جهان خواست تا استفاده از گوشی‌های گلکسی نوت 7 را فورا متوقف کنند و در اسرع وقت آنها را تعویض کنند.
کد خبر: ۹۴۴۱۵۵
هشدار سامسونگ:از گلکسی نوت ۷ استفاده نکنید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، هشدار سامسونگ پس از آن صادر می شود که مقامات آمریکایی از کاربران گلکسی نوت 7 خواستند تا این گوشی را در حین پرواز در هواپیما خاموش کنند و به هیچ عنوان آن را مورد استفاده قرار نداده یا گوشی مذکور را شارژ نکنند. تعدادی از خطوط هواپیمایی کشورهای دیگر نیز چنین هشدارهایی صادر کرده و کاربرد گلکسی نوت 7 را به طور کامل قدغن کرده اند.

علت صدور این اخطار انتشار گزارش های متعددی در مورد آتش گرفتن باتری گوشی مذکور است. سامسونگ چندی قبل برای مراجعه کاربران این گوشی و تعویض باتری های آن فراخوان داده بود.

سامسونگ امیدوار است با تعویض فوری گلکسی نوت 7 هزاران کاربر بتواند از این مشکل بکاهد و اعتبار مخدوش شده خود را بازگرداند. مشتریان با مراجعه به مراکز خدماتی سامسونگ می توانند گوشی هایی را برای استفاده موقت دریافت کنند تا گوشی جدیدشان آماده شود. برنامه تعویض باتری های گالکسی نوت 7 در کره جنوبی از هفته آینده آغاز می شود. اما این تاریخ در دیگر کشورها متفاوت است.

با توجه به اینکه 2.5 میلیون واحد از این گوشی در سراسر جهان به فروش رفته، سامسونگ برای تعویض و ارتقای این تعداد گوشی و باتری های معیوبشان کار دشواری پیش رو دارد. تعداد موارد تایید شده آتش گرفتن باتری گوشی گلکسی نوت 7 برابر با 35 مورد است. در اکثر موارد این حوادث در زمان شارژ باتری گوشی مذکور رخ داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها