آیین بزرگداشت بین‌المللی شهدای حج و منا همراه با کاروان بیت عتیق با حضور پرشور خانواده معظم شهدای حج و منا و عاشقان آل‌الله در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۶۰
بزرگداشت شهدای فاجعه «منا» در بهشت‌زهرا

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از جنوب تهران، مراسم بزرگداشت بین‌المللی شهدای حج و منا همراه با کاروان بیت عتیق عصر امروز با حضور پر شور خانواده معظم شهدای حج و منا و عاشقان آل‌الله در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

حضور پر شور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، خانواده شهدای حج، منا و مدافع حرم و نسل جدید انقلاب از جمله ویژگی‌های بارز آیین بزرگداشت بین‌المللی شهدای حج و منا بود.

شرکت‌کنندگان در این مراسم دستنوشته و تراکت‌هایی مزین به گل‌واژه گوهر بار رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر «شجره خبیثه ملعونه» را بر روی دست خود گرفته و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب پای خودشان نسبت به آرمان‌های اسلام و انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند و بار دیگر انزجار خودشان را از استکبار جهانی و آل‌سعود و … را اعلام کردند.

اجرای سرود ۴۷۵ نفری به یاد شهدای منا و بیت‌الله الحرام، نمایش و اجرای منتخبی از آثار فراخوان بیت عتیق و سخنرانی و مداحی از دیگر بخش‌های این برنامه معنوی بود.

حاضران در این مراسم با قرائت فاتحه و گلباران و عطرافشانی مزار شهدای حج و منا به مقام شامخ شهدای والامقام جهان اسلام ادای احترام کردند.

عزت‌اله ضرغامی شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی، سعید قاسمی یادگار هشت سال دفاع مقدس، مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران، حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، مصطفی علی اکبری مسئول کانون بسیج رسانه شهرری، برادر شهید رکن‌آبادی و جمعی از مسئولان و کارکنان رسانه ملی از جمله حاضران در این مراسم بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها