سارقان معتاد دستگیر شدند

شکنجه زن تنها برای سرقت طلاها +عکس

پرونده سه مرد که برای اخاذی 113 میلیونی، مردی را با سیخ داغ شکنجه کرده و از صحنه آزارش فیلمبرداری کرده بودند برای محاکمه به دادگاه فرستاده شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۷۳
شکنجه با سیخ داغ برای اخاذی میلیونی +عکس

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از بهمن سال گذشته و به دنبال شکایت مردی در پلیس آگاهی تهران آغاز شد. شاکی که بشدت مورد شکنجه و سوختگی قرار گرفته بود در بازجویی‌ها گفت: انباری را حوالی خیابان ملت اجاره کرده و در آن کار می‌کردم. با توجه به این که مهلت قرارداد به پایان رسیده بود، از صاحب انبار خواستم برای تمدید قرار داد با هم صحبت کنیم. قرار شد او برای صحبت به انبار بیاید. 29 دی او همراه دو مرد دیگر به انبار آمدند. آنها ناگهان به من حمله‌ور شده و دست و پاهایم را بستند. سه گروگانگیر خواستند محل نگهداری پول‌هایم را به آنها بگویم. به دروغ گفتم که پولی در انبار ندارم. سه مرد خشن برای این که جای پول‌ها را بگویم با سیخ داغ به جانم افتادند و چند قسمت از بدنم را بشدت سوزاندند. آنها همچنین از صحنه آزار و اذیت من فیلمبرداری و تهدید کردند اگر بعد از رفتن آنها شکایت کنم، فیلم را پخش می‌کنند. بعد از گذشت 24 ساعت شکنجه وقتی فهمیدم آنها بدون پول انبار را ترک نمی‌کنند، 113 میلیون تومان پولی را که در انبار داشتم به آنها دادم. آنها پس از گرفتن پول مرا نیمه‌جان آنجا رها کرده و گریختند. پس از بهبود حالم و مرخص شدن از بیمارستان تصمیم به شکایت گرفتم.

پس از این شکایت ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و صاحب انبار را دستگیر کردند که با اعتراف او، دو همدستش هم دستگیر شدند.

پرونده این سرقت و شکنجه برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. قرار است سه متهم بزودی پای میز محاکمه قرار بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
احمد
-
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
۰
۰
من قاضی نیستم ولی اشد مجارات حق این جانی هاست.
مرد نگهبان
-
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
۰
۰
وقتی سارقین خشن وارد خونه یا محل كار میشن فقط دو راه وجود داره. یكی اینكه بدون درگیری كلید و رمز گاوصندوق را با احترام تقدیمشون كنیم و امیدوار باشیم كه حداقل با تصور اینكه نمیشناسیمشون نكشنمون و راه دوم اینه كه اموال و اسناد پر ارزشمون را داخل گاوصندوق ضد دیلم بگذاریم كه مجهز به سیستم قفل ضد زورگیری باشه وگرنه فقط باید توكل و تحمل كنیم!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها