رییس اداره محیط زیست شهرستان رشت گفت: مردی که در خرداد ماه به دلیل آزار و خوردن یک مار توسط ماموران حفاظت محیط زیست دستگیر شده بود به شلاق و همکاری در حفاظت از محیط زیست محکوم شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۷
مرد مارخور محکوم شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، اصغر خودکار گفت: در پی دستگیری مردی که در خرداد ماه گذشته با صید یک مار و کندن پوست حیوان زنده با دندان و خوردن آن و انتشار فیلم آن در فضای مجازی موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شده بود در شعبه ١٠٥ دادگاه کیفری دو رشت بدواً به 74 ضربه شلاق و همکاری با ماموران حفاظت محیط زیست در امر حفاظت و جلوگیری از شکار و پاکسازی تالاب ها از گونه های مهاجم محکوم شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت با بیان اینکه این مرد 48 ساله که ساکن رشت است، اضافه کرد:به دلیل این رفتار ناشایست و غیر انسانی به اتهام جریحه دار کردن عفت عمومی و ارتکاب فعل حرام، طبق گزارش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رشت و عدم دفاع موثر به ٧٤ ضربه شلاق محکوم شد. این متهم علاوه بر این حکم تعلیقی مراقبتی، به همکاری با ماموران یگان حفاظت محیط زیست نیز محکوم شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت تصریح کرد:به دلیل تعلیقی بودن حکم شلاق، این محکومیت اخیر بدان معناست که این فرد متخلف باید در زمینه های مختلف در امر حفاظت و بهسازی محیط زیست مانند جمع آوری گونه های مهاجم از تالاب ها و همچنین جلوگیری از شکار و صید با ماموران حفاظت محیط زیست در طول مدت تعلیق حکم شلاق همکاری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها