با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان خراسان شمالی یک سارق سابقه دار دستگیر و به 22 فقره سرقت دوچرخه در شهرستان بجنورد اعتراف کرد.
کد خبر: ۹۴۲۷۸۱
سارقی که 22 فقره سرقت داشت

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسمعلی یوسفخانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان بجنورد، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات علمی و پلیسی و تحقیقات نامحسوس ماموران مشخص شد سارق پس از سرقت، دوچرخه ها را به یک نفر مالخر به فروش می رسانده است.

وی با اشاره به شناسایی سارق، اظهار کرد: متهم دارای هفت فقره سابقه کیفری (چهار فقره سرقت و سه فقره مواد مخدر) بوده که در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سارق مورد بازجویی قرار گرفت که ابتدا منکر هرگونه سرقت بوده اما با توجه به وجود دلایل و مستندات محکم در پرونده، راهی جز بیان حقیقت نداشته و به 22 فقره سرقت دوچرخه از معابر سطح شهرستان بجنورد اعتراف کرد.

سرهنگ یوسف خانی همچنین تصریح کرد: با راهنمایی متهم تعدادی از خریداران دوچرخه های مسروقه شناسایی و دستگیر شدند و سارق اعلام داشته مابقی دوچرخه های مسروقه را به مالخران عبوری ناشناس فروخته است.

این مقام انتظامی افزود: بر اساس اعترافات متهم، محل های سرقت شناسایی و پس از طی مراحل قانونی دوچرخه های مکشوفه به مالباختگان تحویل و متهم نیز با صدور قرار مناسب از سوی بازپرس شعبه چهار بازپرسی روانه زندان شد.

وی در پایان گفت: سارق با پرسه زدن در مناطق شلوغ و زمانی که مالباخته دوچرخه را مدت کوتاهی بدون قفل رها می کرده دوچرخه ها را سرقت و به مبالغ بسیار ناچیزی برای تهیه مواد مخدر مصرفی خود به فروش می رسانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها