رییس فراکسیون مدیریت شهری در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح نمود؛

سرانه فضای سبز شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر به ۱۵ متر می‌رسد

شهردار منطقه 20 از اجرای طرح بوستان «محله من» و رسیدگی به بیش از هزار پیام فوریتی شهروندان با موضوع «نگهداشت فضای سبز» در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۴
هزار پیشنهاد برای مدیریت بوستان‌ها

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، سید احمد صفوی گفت: طرح «بوستان محله من» به منظور افزایش رضایت مندی شهروندان و ارائه خدمات مطلوب‌تر در موضوعات نگهداشت بوستان‌ها و فضای سبز از 20 مرداد به اجرا درآمده و تاکنون به بیش از یک هزار پیام فوریتی شهروندان رسیدگی شده است.

صفوی با اشاره به اینکه بیشترین پیام به موضوع کنترل و دفع آفات گیاهی اختصاص داشته است، افزود: رسیدگی به وضعیت روشنایی، تجهیزات زمین بازی و بدن‌سازی، آبخوری، سرویس عمومی و رفع موانع فیزیکی از جمله موضوع های مورد بررسی از سوی شهروندان بوده که به فوریت و با دقت انجام شد.

وی ادامه داد: بوستان‌های غدیر، بهاران، ایثار، خبرنگار، جهان آرا، یاس، ماهور، بهشت، سنگی و فضاهای سبز جنب مسجدالشهدا(ع)، محوطه مجتمع المهدی(عج)، انتهای بلوار امام حسین(ع) از جمله مکان‌های اشاره شده در پیام‌های شهروندان بوده است که در طرح بوستان محله من مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق 100درصدی تمامی پروژه‌های شهری نیازمند مشارکت شهروندان هستیم، گفت: جلب مشارکت شهروندی از نقاط قوت طرح بوستان محله من محسوب می‌شود که با اجرای این طرح، روند نگهداشت فضاهای سبز نیز تسهیل شده است.

شهردار منطقه 20 مشارکت شهروندان مناطق جنوبی را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: طرح بوستان محله من تا 20 شهریور ادامه دارد و شهروندان می توانند با تماس با سامانه 137 در این طرح شرکت و درخواست های مربوط به نواقص احتمالی بوستان ها و فضاهای سبز را ثبت کنند تا مدیریت شهری به فوریت نسبت به رفع آن اقدام کند.

رضا فغانی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها