ایرج رضایی در مراسم رونمایی از مستند پرتره «زاده مهر» از اینکه شبکه مستند هنرمندان عرصه دوبله را می‌بیند قدردانی و مدیر شبکه مستند نیز اعلام کرد، تولید این دست آثار در راستای پاسداشت صداهای ماندگار ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۲۶۷۲
تقدیر از دوبلور کارتون «معاون کلانتر» + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا مراسم رونمایی از «زاده مهر»، مستند پرتره ایرج رضایی به کارگردانی ابوالفضل توکلی با حضور سیدسلیم غفوری، مدیر شبکه مستند سه شنبه - ۱۶ شهریور - در فرهنگسرای ابن سینا برگزار شد.
ایرج رضایی در این مراسم در سخنانی گفت: اینکه بخواهم درباره ۵۵ سال دوبله در چند دقیقه صحبت کنم کار دشواری است، تنها این را بگویم که هنوز عشق ۵۵ سال پیش را به دوبله دارم.
وی افزود: قبل از انقلاب دوبله تحقیر می‌شد اما اکنون بها پیدا کرده است؛ البته هنوز تعریف خوبی از دوبله نداریم و قرار نیست هر کس جمله‌ای را به فارسی می‌خواند دوبلور باشد. بلکه به انتقال مناسب حس از طریق کلام دوبله می‌گویند.
شبکه مستند ما را دید
دوبلور کارتون «معاون کلانتر» یادآور شد: در این مسیر عاشقی، سختی زیادی کشیدیم. از شبکه مستند تشکر میکنم که ما را دید، البته خدا ما را دیده بود و این از همه مهم تر است. ۵۵ سال با صداقت و عشق گذشت و نفهمیدم کی بهار است کی تابستان کی زمستان ... .
وی با اشاره به جلال مقامی که در جمع حضور داشت، ادامه داد: حالا که دوست سال‌های دورم را میبینم، دلم تنگ دوبله است.
رضایی در پایان تصریح کرد: همیشه می‌خواستیم در ذهن مردم و یاد مردم جایی برای خود بگذاریم. از شما ممنونم که آمدید. آرزو می‌کنم همه‌تان به آرزوهای خوبتان برسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نوستالژی
-
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
۰
۰
كارتون های قدیمی چقدر دلنشین بودند بخصوص با دوبله های حرفه ای شون ...
ماشین زمان
-
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
ای كاش آدما مثل اون موقع ها بودن !!!

نیازمندی ها