سمج بازی طعمه سارقان، وی را راهی بیمارستان کرد و یکی از زورگیران در محل درگیری دستگیر شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۲۸
حمله وحشیانه سارقان در شهرزیبا تهران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از رکنا،چندی پیش ماموران کلانتری 133 شهر زیبا در حال گشت زنی بودند که با صدای درگیری 2 مرد با چند جوان چاقوکش روبرو شدند و خیلی زود برای پایان دادن به درگیری وارد عمل شدند.

3 جوان خشن با دیدن ماموران پلیس پا به فرار گذاشتند و یکی از همدستانشان از سوی 2 مرد قوی هیکل که یکی از آنها به شدت هدف ضربات چاقو قرار گرفته زمینگیر شد و ماموران با دستگیری این جوان چاقوکش در جریان یک زورگیری خشن قرار گرفتند.

مرد قوی هیکل که هدف ضربات چاقوی این زورگیران خشن قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد و برادر این جوان مورد تحقیق ماموران قرار گرفت.

این مرد به ماموران گفت: قصد رفتن به خانه یکی از آشنایانمان را داشتیم که در مسیر به دنبال پسرم که در آموزشگاه زبان بود رفتیم و به خاطر شلوغی خیابان مجبور شدیم در کوچه خلوت روبروی آموزشگاه پارک کنیم.

وی افزود: پس از پیاده شدن به سمت آموزشگاه در حال حرکت بودم که فریادهای برادرم را شنیدم و زمانیکه به عقب برگشتم دیدم 2 جوان او را دوره کردند و 2 جوان دیگر سوار بر موتور به انتظار همدستانشان هستند. به سرعت خودم را به برادرم رساندم و دیدم که 2 جوان با چاقو و قمه به جان برادرم افتادند تا گردنبند طلایش را سرقت کنند که با آنها درگیر شدم که خوشبختانه پلیس به محل درگیری رسید و موفق شدیم یکی از آنها را که قصد فرار با دیگر همدستانش را داشت دستگیر کنیم.

طعمه سارقان پس از چند روز درمان در بیمارستان با هزینه 10 میلیون تومانی مرخص شد و برای افشاگری راز این زورگیری خشن پای در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گذاشت.

وی که از ناحیه سر و صورت و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود به ماموران گفت: وقتی خودرو را در کوچه خلوت پارک کردیم از خودرو پیاده شدم و برادرم به دنبال پسرش رفت.



طعمه زورگیران ادامه داد: در کنار خودرو ایستاده بودم که 4 جوان سر بر موتور به سمتم آمدند و ناگهان 2 تن از آنها از موتور پیاده شده و به قصد سرقت زنجیر طلایم با چاقو و قمه مرا تهدید کردند اما وقتی در برابر آنها مقاومت کردم مرا با قمه و چاقو و پنجه بوکسی که همراهشان بود هدف قرار دادند.برای رهایی از آنها با دست از خودم دفاع می کردم و با صدای بلند درخواست کمک کردم که برادرم با شنیدن صدایم به کمکم آمد و دقایقی بعد ماموران گشت پلیس وارد کوچه شدند که زورگیران خشن با دیدن ماموران تصمیم به فرار گرفتند وموفق شدیم یکی از آنها را که چاقو به دست بود دستگیر کنیم.

آرش پس از روبرو شدن با طعمه اش در شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 راهی جز اعتراف نداشت و به بازپرس عموزاد گفت: بهمن ماه سال گذشته بود که یکی از بچه محل هایمان به نام حسین با من تماس گرفت و چون می دانست دنبال کار هستم خواست تا به دیدنش بروم.

وی افزود: وقتی به دیدن حسین رفتم با 2 تن دیگر از بچه محل ها درباره تشکیل یک باند زورگیری حرف زدند که ابتدا مخالفت کردم اما وقتی درباره پولی که به دست می آوردیم حرف زدند وسوسه شدم و پذیرفتم تا با آنها همکاری کنم.

آرش ادامه داد: بیشتر روزها با پرسه زنی در خیابان های پایتخت طعمه هایمان را شناسایی می کردیم و اقدام به سرقت گوشی های موبایل می کردیم و با تهدید رمز ورود به گوشی ها را می گرفتیم.

این دزد جوان گفت: معمولا روزی 5 سرقت را انجام می دادیم و همه پول های به دست آمده را بین هم تقسیم می کردیم و چون تازه کار بودم فکر نمی کردم دستگیر شوم اما در زمان فرار از طمعه سمج ، دوستانم که سابقه دار بودند توانستند به راحتی فرار کنند و من دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، بازپرس عموزاد از شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و تحقیقات برای دستگیری 3 عضو فراری این باند خشن ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
شعبون بامخ
-
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
مسئولان جوری از امنیت صحبت میكنن آدم باورش میشه كه " همه چی آرومه ، من چقدر خوشبختم! "
رضا
-
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
بنده خدا با این همه جراحت خوب زنده مونده!خدا لعنت كنه مخلان آرامش رو
داربزین زنجان
-
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
دارشون بزنین ... اینا هر جنایتی رو به خاطر دوزار پول كثیف انجام می دن !!!
كارمند مفلس
-
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
هرروز اخبار زورگیری دزدی ربودن زنان آزار و اذیت كودكان مگر ما چند نفر دزد داریم هی دستگیر میشن یك عده دیگه مثل قارچ پیدا میشن خدا نیروهای انتظامی را حمایت فرماید كه دائم درگیر این اراذل و اوباش هستن و درپی برقراری امنیت جامعه
یه ایرانی
-
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰

جالبش اینجاس اگه اون زورگیران مثلا با خانواده رو بزنی قاضی محترم خودتو محكوم به پرداخت دیه میكنه
هه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها