مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: در هفته دولت 395 پروژه شهری و روستایی با اعتباری بیش از 197 میلیارد ریال در شهرها و روستاهای گیلان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۰
محرومیت زدایی با توزیع برق

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از گیلان، جمشید طالبی با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق شعار دولت تدبیر و امید دولت همدل مردم، مبنی بر محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم، 4روستای مژده علی، کوهستان، کوهستان حویق، مظلم‌کم از توابع شهرستان تالش که در مناطق صعب العبور و کوهستانی قرار دارد، با حضور فرماندار تالش، بخشدار مرکزی این شهرستان و جمعی از مدیران برق رسانی شد.

وی ادامه داد: 4 روستای مژده علی، کوهستان، کوهستان حویق، مظلم کم از روستاهای کوهستانی استان هستند که به دلیل عدم امکان احداث شبکه های برق، بوسیله انرژی خورشیدی و با استفاده از سیستم های پیشرفته فتوولتاییک از نعمت برق و روشنایی بهره‌مند شدند و با انجام این پروژه، مجموعا 96 خانوار ساکن در این روستاها برقدار شدند.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، هم اکنون تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان و روستاهای بالای 10 خانواری که داری کد روستایی و فاقد مشکلات سازمان منابع طبیعی برای برق رسانی هستند از نعمت روشنایی برق بهره‌مندند و با برق رسانی به این 4 روستا، تعداد روستاهای برقدار استان به 2544 روستا رسید .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
-
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
شما با این كارهاتون دارید فقر رو بیشترمیكنید ....تو اهواز زندگی میكنم تو هوای 60 درجه 1 كولر روشن داریم قبض اومده 600 هزار تومن ..............بخدا بچه شیر خواره تو خونه داریم ....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها