دختر: می خواستند مرا به زور سوار پرشیا کنند

حمله 3 جوان مست به یک دختر در زعفرانیه تهران +عکس

3 جوان در عالم مستی قصد ربودن دختر جوانی را داشتند اما وقتی در نقشه شان ناکام ماندند سگ این دختر را به سرقت بردند.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۰
حمله 3 جوان مست به یک دختر در زعفرانیه تهران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از رکنا، چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از ماجرای فرار از دست آدم ربایان مست پرده برداشت.

این دختر جوان به بازپرس آرش سیفی در شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 گفت: صبح آخرین روزهای مرداد ماه بود که برای پیاده روی همراه سگم از خانه بیرون زدیم و در خیابان زعفرانیه بودم که ناگهان خودروی پرشیای سفید رنگی کمی جلوتر از من در کنار پیاده رو توقف کرد که 3 جوان مرموز سوار بر آن بودند.

وی افزود: در حال عبور از کنار خودروی مرموز بودم که 3 جوان که در حالت عادی نبودند ابتدا با حرفهایشان ایجاد مزاحمت کردند و بدون توجه به حرفهایشان از کنارشان رد شدم اما آنها دست بردار نبودند و از خودرویشان پیاده شده و به سمتم حمله کردند.

دختر جوان ادامه داد: 3 پسر جوان قصد داشتند مرا به زور سوار بر خودرویشان کنند اما در برابر آنها مقاومت کردم و توانستم از دستشان فرار کنم اما سگم در دست آنها ماند و 3 جوان با سرقت سگم سوار بر خودرویشان پا به فرار گذاشتند.

این دختر گفت: زمانیکه 3 جوان سوار بر خودرویشان پا به فرار گذاشتند موفق شدم شماره پلاک خودرویشان را یادداشت کنم.

بدین ترتیب تیمی ازماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس آرش سیفی و باتوجه به قصد ربودن دختر جوان از سوی 3 جوان ماموران برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات با در دست داشتن شماره پلاک خودروی پرشیا تحقیقات فنی خود را آغاز کرده و خیلی زود موفق به شناسایی آدرس خانه صاحب خودرو شدند.

ابراهیم وقتی پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفت گفت: روز حادثه با دوستانم مشروبات الکلی خوردیم و در خیابان پرسه می زدیم که با دختر جوان و سگی که همراهش بود روبرو شدیم.

وی افزود: ابتدا برای دختر جوان شروع به چرب زبانی کردیم اما دختر جوان بی توجه به مسیرش ادامه داد که منصور برای بازی با سگ پرمو از خودرو پیاده شد که دختر جوان شروع به جیغ و فریاد کرد و ما نیز به حمایت دوستمان از خودرو پیاده شدیم و اصلا قصد ربودن دختر جوان را نداشتیم و چون در حالت عادی نبودیم نمی دانم چه شد که سگ را دزدیدیم.



این جوان ادامه داد: پس از سرقت سگ به خانه بازگشتیم و سعید نیز سگ را به خانه خودش برد و دیگر هیچ اطلاعی از آنها ندارم.

این ادعاها در حالی بود که دختر جوان وقتی پیش روی ابراهیم قرار گرفت گفت: این جوان و دوستانش ابتدا قصد ربودن مرا داشتند که توانستم از دستشان فرار کنم و اگر صدای سوزه های سگم از نبود آنها مرا ربوده بودند.

ماموران در گام بعدی با اطلاعات به دست آمده سعید و همدستش آرمین را در 2 عملیات همزمان دستگیر کردند و سگ سرقتی نیز در خانه سعید کشف شد.

بنا به این گزارش، با توجه به اینکه 3 جوان قصد ربودن دختر جوان را داشتند به دستور بازپرس آرش سیفی 3 پسر پرشیا سوار در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارند تا راز عالم مستی شان فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
رضا
-
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
۰
۰
یا ایها الذین آمنوا انما الخمر و المسیر و الانصاب و الازلم رجس من عمل الشیطان فاجتنبوه لعلكم تفلحون . مومنین بدانید كه شراب و قمار و بت پرستی و تیرهای قرعه پلید و از عمل شیطان است پس از آنها دوری كنید تا رستگار شوید.
داربزین زنجان
-
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
۰
۰
دارشون بزنین این اراذلو!!
كارمند مفلس
-
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
۰
۰
مصرف شراب كلا ایجاد مشكل میكند از هر نظر. آمار اتفاقات اینگونه در كشورهای دیگر چگونه است؟ در كشور ما گرانی بیكاری جوانان بیداد میكند اگر كاری بود سرشان گرم میشد اتفاقات اینچنینی كمتر دیده میشد

نیازمندی ها