مهدی چمران در انتخابات امروز با کسب 16 رای بار دیگر رئیس سال چهارم چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۳
چمران رئیس  شورای شهر تهران شد و طلایی نایب رئیس +عکس

به گزارش جام جم آنلاین وبه نقل از خبرگزاری صدا وسیما،برای ریاست این شورا مهدی چمران و احمد مسجد جامعی به رقابت پرداختند که در نتیجه چمران با 16 رای در ریاست شورا ابقا شد و مسجد جامعی نیز با 14 رای از رسیدن به این جایگاه بازماند و یک رای سفید نیز داده شد.

برای نایب رئیسی شورا نیز مرتضی طلایی، احمد حکیمی پور و رحمت الله حافظی رقابت کردند که در نتیجه طلایی با 17 رای نایب رئیس، حکیمی پور با 13 رای و حافظی نیز با یک رای از رسیدن به این جایگاه بازماندند.
پیرهادی، قناعتی، تندگویان و سرخو برای سمت منشی هیئت رئیسه نام نویسی کرده بودند که در نهایت پیرهادی و قناعتی هرکدام با 17 رای به این جایگاه دست یافتند و تندگویان با 15 رای و سرخو با 13 رای نتوانستند به سمت منشی های هیات رئیسه برسند.
در پایان برای سخنگویی شورا بین تقی پور و دوستی رقابت شد که در نتیجه تقی پور بار دیگر با 16 رای سخنگوی شورای شهر تهران شد و دوستی از رسیدن به این سخنگویی بازماند و یک رای سفید نیز داده شد.
در انتخابات امروز گفته می شود که طبق چند سال گذشته آرای اعضای ورزشی شورا به سمت اعضای پیروز هیئت رئیسه گرایش داشته است.
براین اساس هیچ تغییری در ترتیب هیئت رئیسه رخ نداد و همه اعضای قبلی در آن ابقا شدند.
فضای آرام و بدون تنش از ابتدا تا انتهای انتخابات حکمفرما بود و همه کرسی های رئیس و هیئت رئیسه شورای شهر تهران مانند سال گذشته به جناح اصولگرا رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها