جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

زمینی نداریم که دست ضدانقلاب باشد

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: این نیرو در درگیری با ضدانقلاب با اقتدار توانست مرزها را به ثبات برساند.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۵
زمینی نداریم که دست ضدانقلاب باشد

به گزارش جام جم آنلاین از از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی افزود: نیروی زمینی سپاه با مدیریت صحیح و به کارگیری نیروهای بومی که نقطه عطفی در گسترش امنیت پایدار به شمار می رود و طی هشت سال اخیر در مناطق شمال غرب، غرب و جنوب شرق توانست گام های بلندی بردارد.

این مقام مسئول در سپاه خاطرنشان کرد: امروز در مرزهایی که به نیروی زمینی سپاه محول شده است، شاهد امنیت مثال زدنی هستیم و تمام افرادی که از مناطق مرزی ما بازدید یا گزارش های بازدیدکنندگان را مشاهده کرده اند به این وضعیت مطلوب اذعان دارند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت، توسعه زیرساخت ها را در منطقه ایجاد می کند، تصریح کرد: امنیت، احساسی و ادراکی و نه گفتمانی و تبلیغاتی است؛ امروز ، حضور و سفر مردم به شهرهای مرزی با آرامش خاطر نشان دهنده امنیت است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه اظهار کرد: در زمان حاضر امنیت پایدار نسبی با جانفشانی رزمندگان در مناطق شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور وجود دارد و زمینی نداریم که دست ضدانقلاب باشد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه ایران اسلامی نزدیک به 4 دهه یک تنه در مقابل جبهه کفر ایستاده است، گفت:امنیت پایدار در کشور به برکت حضور و ایفای نقش سپاه و سایر نیروهای مسلح در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی، حکمفرماست.

وی افزود : خوشبختانه در شناسایی وضعیت و جمع آوری نقاط استقراری، تجهیزات و منابع انسانی دشمن به نقطه مطلوبی رسیده ایم؛ در مواقعی که اینها مقاومت کردند، توانستیم با سلاح های منحنی زن ، معاندین را به راحتی مورد هدف قرار دهیم.

این مقام مسئول در سپاه ادامه داد: امروز به جایی رسیده ایم که دشمن هرجا بخواهد حرکتی را شروع کند، پیش از اینکه به مرحله عمل برسد با آنها برخورد می شود.

سردار عراقی نعمت سلامتی و امنیت در کشور را محصول کارآمدی نیروهای نظامی دانست و تصریح کرد: برای امنیت ملی هر کشوری پنج شاخصه تعریف شده است که یکی از مؤلفه های آن وجود نیروهای مسلح کارآمد است.

این مقام مسئول در نیروی زمینی سپاه ، بزرگ ترین مأموریت هر دولت و کشوری را فراهم شدن زیرساخت های توسعه عنوان کرد و اینکه حقیقت توسعه و تعالی این است که رشد و شکوفایی و سطح فرهنگ و رفاه عمومی افزایش یابد.

وی افزود: یکی دیگر از شاخصه های توسعه، نیروی انسانی است که امروز ارزش نیروی انسانی کارآمد از نفت، معادن و طلا نیز به مراتب بیشتر است.

شهید شوشتری در سیستان امنیت پایدار را با محبت ایجاد کرد

سردار عراقی با اشاره به نقش عوامل فرهنگی و اجتماعی در برقراری امنیت پایدار اظهار کرد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقدامی تاریخی در مناطق مرزی با کمک برادران اهل سنت ایفای نقش کرده است و آنها در قالب گروهان ها و گردان های ویژه نقش آفرینی کرده اند.

وی ادامه داد: امنیت ملی هر کشور تنها نیروهای مسلح نیستند و یک مؤلفه آن اقتصاد است که سپاه با ایجاد راه، توسعه کشاورزی در ابعاد مختلف و ساخت بیمارستان و کمک به توسعه بهداشت و درمان به ویژه در استان سیستان و بلوچستان و استان های همجوار با ساخت بیمارستان های صحرایی ، پیشرفته ترین عمل های جراحی را انجام داده است.

وی با اشاره به نقش سردار شوشتری در برقراری امنیت در جنوب شرق کشور گفت: شهید شوشتری در سیستان با توپ و تانک امنیت ایجاد نکرد؛ بلکه با محبت و احترام امنیت پایدار را رقم زد. این شهید والامقام در بلوچستان از نظر فرهنگی در مقام یک پاسدار آنقدر نفوذ کرده بود که پنج هزار نوزاد باعنوان «نورعلی» در استان نامگذاری شده است؛ به عبارتی، بزرگ ترین دستاورد سپاه در این منطقه ایجاد وحدت شیعه و سنی است.

وی ، یکی از پایه های تأثیرگذار دستیابی به امنیت ملی، اتحاد و انسجام را اقوام و مذاهب دانست و خاطرنشان کرد:از این رو شهید شوشتری توانست اهل سنت را با قومیت ها و دیدگاه های مختلف سازماندهی کند، آموزش دهد و در بحث توسعه امنیت پایدار به کار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها