امام جمعه استان همدان گفت: فعلان در عرصه آموزش و پرورش باید از جبهه گیری و احزاب فاصله بگیرند زیرا در حال حاضر جناح بندی ها آموزش و پرورش را فلج می‌کند.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۰
جناح بندی، آموزش و پرورش را فلج کرد

به گزارش خبرنگار جام جم‌ آنلاین از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در دیدار با فرهنگیان و معاونت سواد آموزی استان همدان گفت: پیشرفت در نظام آموزش و پرورش مستلزم حضور افراد ارزشمند است. جناح از منظر شما باید حفظ ارزش باشد و در این راستا نیازمند فعالیت نیروی انسانی پرتلاش و متدین هستید.

وی افزود: آموزش و پرورش مبدا رشد انسانهای بزرگ در جامعه است و این رسالت اگرچه دشوار است ولی باید در نظر داشت که بزرگترین اشخاص در جامعه تعلیم دیده در مدارس هستند و این امر نشان از حساسیت بالای شغلی فرهنگیان است.

طه محمدی تصریح کرد: در این میان معلمانی نیز یافت می‌شوند که فقط از جهت شغل و درآمد وارد این کار شده اند اما باید به دنبال آن دسته بود که تشنه تعلیم و تربیت و آموزش آن به اقشار مختلف هستند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: باید طرحی داده شود تا نیروی جوان وارد کار آموزشی شده و افراد مسن تر در قسمت اداری به کار گرفته شوند که اگر این برنامه اجرا نشود، جفای بزرگی به آموزش کشور شده است.

وی آسیب شناسی در بین معلمان را از دیگر اقدامات قابل پیگیری در آموزش و پرورش دانست و گفت: معلمی ابتدای یک مسیر است و باید به اخلاق و رفتارش توجه ویژه ای شود زیرا اخلاق و رفتار فرهنگیان است که انسان سازی را در پی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان معلمی را مقدس ترین شغل برشمرد و افزود: ارزش علم باید موجب حیرانی و دگرگونی اقشار شود تا بتوان به پیشرفت های علمی دست یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها