استاندار تهران خبر داد

افتتاح 642 طرح در هفته دولت

استاندار تهران در گفت وگو با رادیو تهران در حالی از افتتاح 642 طرح در هفته دولت خبر داد که طی سه سال گذشته بیش از 4 هزار طرح در استان تهران به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۹۳۸۸۷۸
افتتاح 642 طرح در هفته دولت

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، سید حسین هاشمی در مصاحبه با برنامه صبح تهران با بیان این خبر، گفت: در طول هفته دولت بیش از 642 طرح در استان تهران به بهره برداری قرار گرفته که هزار و 550 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

در تمام شهرستان ها پروژه ها با حضور وزرا، معاون رئیس جمهور و معاونین وزرا به بهره برداری رسید. تعداد 12 شخصیت در طول یک هفته ضمن دیدار حضوری با مردم در افتتاح پروژه ها حضور یافتند.
وی یادآور شد: امروز قرار در شهرستان دماوند دانشگاه آزاد با قسمت های اداری و قسمت هایی که جدید تاسیس شده، افتتاح شود.

استاندار تهران با اشاره به پروژه های عمرانی کل استان تهران افزود: امسال 642 پروژه در کل استان تهران به بهره برداری رسید، البته در سه سال دولت تدبیر و امید 4 هزار و 256 طرح در استان تهران افتتاح شده که بالغ بر 11 هزار و 737 میلیارد تومان در طول سه سال هزینه صرف شده است.

هاشمی در ادامه از آمار ایجاد اشتغال در سطح استان تهران خبر داد و گفت: با توجه به افرادی که تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، نزدیک به 430 هزار اشتغال در استان تهران ایجاد شده است. با توجه به این که تا 120 کیلومتر تهران ایجاد صنایع جدید ممنوع است، عمده بخش اشتغال در بخش خدمات بوده است که نزدیک به 63 درصد و نیم در بخش صنایع غذایی و باقی مانده آن در بخش کشاورزی بوده است.

تهیه و تولید برنامه صبح تهران بر عهده گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران است و مخاطبان می‎توانند شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 7 شنونده این برنامه باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها