آیت الله جنتی در دیدار دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء؛:

رهبری، دولت و ملت ایران پشتیبان جبهه مقاومت هستند

رئیس مجلس خبرگان در دیدار شیخ اکرم الکعبی اظهار داشت: خون شهدای شما، پشتیان تان است و از مقام معظم رهبری تا دولت و ملت ایران همه ما پشتیبان شما رزمندگان مقاومت هستیم.
کد خبر: ۹۳۸۵۱۴
رهبری، دولت و ملت ایران پشتیبان جبهه مقاومت هستند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، رئیس مجلس خبرگان رهبری در دیدار حجت الاسلام والمسلمین شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجباء عراق که پیش از ظهر امروز یکشنبه هفتم شهریورماه برگزار شد، با اشاره به تجربه دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی، همه جهان به جنگ ما آمدند و همه درصدد کمک به رژیم بعث عراق بودند تا انقلاب اسلامی ایران را شکست بدهند، اما خداوند در دوران هشت ساله دفاع مقدس به کمک ما آمد و خداوند شما را هم کمک خواهد کرد.

«آیت الله احمد جنتی» با تاکید بر پیروزی جریان مقاومت گفت: من خوشحالم که شما روحیه قوی دارید، رزمندگان شما شبیه بسیجی‌های ما هستند و قطعاً پیروزی در نهایت از آن شما است، البته قطعا رسیدن به پیروزی زمان می‌برد و این امتحانی از جانب خداوند است.

وی خاطرنشان کرد: خون شهدای شما، پشتیان تان است و از مقام معظم رهبری تا دولت و ملت ایران همه ما پشتیبان شما رزمندگان مقاومت هستیم و شما را از خودمان می‌دانیم. ما هر خدمتی که بتوانیم انجام بدهیم، از شما دریغ نخواهیم کرد و راه شما، راه امام علی(ع) و راه امام حسین(ع) است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها