فرماندار تبریز با استقبال از انتخاب اعضای جدید شورای شهر گفت: خاطیان حوادث اخیر بر اساس قانون مجازات می شوند و مجموعه دولت اهداف خدمتگزاری و آبادانی را پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۹۳۸۳۴۳
خاطیان شهرداری تبریز بر اساس قانون مجازات می‌شوند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از تبریز، رحیم شهرتی‌فر گفت: متاسفانه گاهی‌تر و خشک گاهی با هم می‌سوزند و مجموعه خدماتی که ارایه می‌شود گاه در فضای آلوده و سیاست‌زده، با برخی هجمه‌ها و بی‌انصافی‌ها همراه شده و نادیده گرفته می‌شود.

وی افزود: حوادث شورای شهر و شهرداری تبریز در سیستم قضایی در حال بررسی است بر اساس معیارهای قانونی هر کس در هر موقعیتی باید تابع قانون باشد و نباید این موضوع، باعث تبلیغات سوء بر علیه خدمات شورا، شهرداری و مجموعه مدیریتی استان شوند.

فرماندار تبریز با بیان این‌ که اغراض سیاسی با برخوردهای صادقانه، همواره تفکیک داده می‌شوند و نباید از آب گل آلود ماهی گرفته شود، تصریح کرد: از جمله مورادی که در ماه‌های اخیر مورد بهره‌برداری قرار گرفت، شیوه برخورد فرمانداری تبریز بود؛ با این حال، امروز برای همگان ثابت شد که نیت ما اجرای قانون، بدون تاثیرپذیری از تبلیغات سیاسی است.

فرماندار تبریز تاکید کرد: دستگیری و غیبت چهار عضو پیشین شورای شهر روال قانونی را طی می‌کند، تا زمانی که کیفرخواست صادر نشده بود، موضوع غیبت اعضا مطرح بود و به محض صدور کیفرخواست، بر اساس مفاد قانونی، تعلیق چهار عضو، بدون هیچ وقفه‌ای صادر شد. امیدواریم سریعاً دادگاه تشکیل شوند و هر کس به فراخور مستندات، محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها