مردی که به خاطر سوءظن همسرش را به قتل رسانده و اقدام به خودکشی کرده بود، در روز دادگاه توانست رضایت اولیای دم را کسب کند.
کد خبر: ۹۳۶۷۸۴
بخشش مرد همسرکش در جلسه دادگاه +عکس

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از اواخر خرداد سال گذشته و به‌دنبال قتل زنی در شرق تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران با حضور در محل با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند که آثار درگیری روی بدنش مشاهده می‌شد.

همسر این زن در تحقیقات مقدماتی به قتل همسرش به‌خاطر سوءظن اعتراف کرد و گفت: می‌خواستم بعد از قتل خودکشی کنم که ناکام ماندم.

پس از تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. صبح دیروز متهم در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه اولیای دم برای قاتل فرزندشان تقاضای قصاص کردند.

در ادامه پدر مقتول قاتل را بخشید و گفت: دخترم دو فرزند سه و پنج ساله داشت که برای آنها دیه می‌خواهم.

رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به متهم به قتل از او خواست به دفاع از خود بپردازد که او با قبول اتهامش اظهار کرد: روز حادثه همسرم بدون اجازه من همراه خواهرش خرید رفته بود. وقتی به خانه بازگشت بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. بعد هم خوابیدم. صبح که از خواب بیدار شدم متوجه مرگ همسرم شدم. من نمی‌خواستم او را بکشم و از کاری که کرده‌ام، پشیمان بودم. با تیغ رگ دستم را زدم، اما زنده ماندم. سپس با طناب خودم را حلق‌آویز کردم که طناب هم پاره شد. وقتی از خودکشی ناامید شدم، با خانواده همسرم تماس گرفته و موضوع را به مادرزنم گفتم. از کار خود پشیمانم و درخواست بخشش دارم.

پس از دفاعیات متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
نبایدببخشندراحت به یه نفرتهمت بزنندوپعدبكشندبعدهم خودشان را به مریصی میزنندوتقاصای بخشش دارتدمگه میشه
بهروزرجبی
-
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
سلام.بازهم نتیجه تاسفبارعصبانیت و خشونت ،عجله وشتاب در قضاوت ، تصمیم گیری نادرست ودست آخرهم ندامت وپشیمانی، اما به چه قیمتی؟!!یك انسان ازادامه زندگی محروم شده است .دوفرزندخردسال بدون مادرشده اند وهرگز بعید است با پدرشان دیگرچندان صمیمی شوند،حتی اگر بتوانند اوراببخشند!! قاتل بخشیده شده باید مدت باقی مانده عمر خودرا با عذاب وجدان سپری وازدرگاه پروردگار یكتا همواره طلب مغفرت كند.و....
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
این هابه این راحتی ادم می كشنداین چه وصعیه . بایداعدام شود تادرس عبرت شودوگرنه دوباره ادم می كشند
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
سلام این بچه ها تا اخرعمركینه ونفرت دارندازاین پدرمادرشان كشته شده بعدهم خودش هم عذاب وجدان دارد و دیگه زندگی این دو بچه جهنم تا اخرعمراعدام بشه بهتربچه هاراحت ترندزندگی جدید دارند
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
۰
۰
بایداعدام بشه چراكه سر قضاوت بیجا جان یك آدم راگرفته

نیازمندی ها