از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه

ایران ترور نویسنده ضدصهیونیسم را محکوم کرد

سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه ایران حملات تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطینیان بی‌دفاع در باریکه غزه را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۳۶۷۶۴
وزارت خارجه ایران تعرض به غزه و مسجد الاقصی را محکوم کرد

به گزارش جام جم آنلاین، "بهرام قاسمی" سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان حملات تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطینیان بی‌دفاع در باریکه غزه را محکوم کرد.

قاسمی این حملات را که طی سالیان اخیر کم سابقه بوده، حاکی از خوی تجاوزگری غاصبان قدس شریف و نشانه درماندگی آنان در برابر پایداری ستودنی مردم فلسطین و گروههای مقاومت برشمرد.

وی همچنین ضمن یادآوری چهل و هفتمین سالگرد آتش‌سوزی مسجدالاقصی، همچنین روند مستمر تعرض به مسجد الاقصی از طریق حفاری‌های رژیم اشغالگر قدس در زیر و اطراف مسجد الاقصی و پیگیری سیاست یهودی سازی بیت المقدس را مردود دانست و خواستار تحرک بین المللی در جهت توقف این روند شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان رویکرد برخی دولتها درجهت عادی سازی روابط با غاصبان صهیونیستی را به‌معنی نادیده گرفتن جنایتهای مستمر این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین و موجب گستاخی بیشتر صهیونیستها توصیف کرد و بر ضرورت هوشیاری و احساس مسئولیت بیشتر ازسوی رهبران کشورهای اسلامی در قبال آرمان فلسطین تأکید نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها