۳۵ هنرمند نقاش برای ثبت سومین پروژه هنری _محیط زیستی به بیابان‌های سمنان می‌روند تا جانوران بیابانی را با هنر خود ثبت کنند.
کد خبر: ۹۳۶۴۴۹
بیابان های سمنان میزبان 35 نقاش

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مهر، گروه فرهنگی و هنری جان زمین در ادامه فعالیت‌های گروه هنری «پیله بهشت»، سومین پروژه هنری _محیط زیستی خود را در جهت رشد فرهنگ حفاظت از محیط زیست به رصد گونه‌های مختلف خزندگان و سایر گونه‌های بیابانی و محیط زیست شان اختصاص داد.

در این پروژه هنری جمعی از هنرمندان در سفری ۴ روزه به پارک ملی توران در استان سمنان محیط زیست و زندگی جانوران وحشی و بیابانی را در قالب هنری روایت خواهند کرد.

در این سفر که مینا محیطیان مدیریت اجرایی آن را به عهده دارد، هنرمندانی چون خسرو سینایی، حسین محجوبی، گیزلا سینایی، بهرام دبیری، رضا کیانیان، تاها بهبهانی، مصطفی دشتی، همایون سلیمی، ناصر پلنگی، بهنام کامرانی، بهداد لاهوتی، طاهره صمدی طاری، سعید احمدزاده، بیتا وکیلی، علی ندایی، محمد حمزه ایی، محمد انصاری، سهیل عاملی، فریده زریو، قدرت الله عاقلی، احمد مرشدلو، فریدون امیدی، حجت امانی، جمشید حقیقت شناس، مهرداد لرپور، شهریار احمدی، امیر اصغرزاده، مونا پاد، سیمین اکرامی، بهناز جلالی، زهرا قیاسی، عسل پیروی، عباس عبداللهی و مهسا زینلی حضور دارند.

بعد از اتمام این سفر که در تاریخ ۹ تا ۱۲ شهریور ماه ۹۵ برگزار می‌شود همانند دو دوره گذشته علاوه بر چاپ کتاب از مجموعه آثار و ساخت فیلم مستند، نمایشگاهی نیز با این موضوع برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها