برگزیدگان جشنواره هنری «حقوق بشر آمریکایی» در رشته‌های موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پوستر، عکاسی و کاریکاتور مشخص شدند.
کد خبر: ۹۳۶۴۴۵
نمایش «حقوق بشر آمریکایی» با تقدیر از فعالان ضدآمریکایی

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از فارس، آثار برگزیده نخستین جشنواره هنری «حقوق بشر آمریکایی» طی دو مرحله در رشته‌های موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پوستر، عکاسی و کاریکاتور مشخص شدند.

مراسم اختتامیه این جشنواره 7 شهریور و همزمان با سالگرد انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این مراسم برگزیدگان اول تا سوم، سایر راه‌یافتگان به بخش نهایی در بخش‌های موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پوستر، عکاسی، چیدمان و کاریکاتور و از دو کتاب با مضامین ضد آمریکایی تقدیر و رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود در این مراسم از صادق کوشکی و مازیار بیژنی تجلیل خواهد شد.

همزمان با این مراسم نمایشگاه آثار به مدت 10 روز در حوزه هنری برگزار می‌شود. پس از اعلام فراخوان اولین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی، 800 اثر از 350 نفر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بسیاری از آثار این جشنواره مبتنی بر پژوهش «ماهیت و مصادیق حقوق بشر آمریکایی» تولید شده که توسط دبیرخانه و به شکل ویژه در موضوع حقوق بشر آمریکایی به انجام رسیده و در اختیار هنرمندان قرار گرفته بود.

حسین نیرومند، کوروش پارسانژاد و سیداحسان باقری به عنوان اعضای اصلی هیات داوران نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها