یک منبع آگاه در وزارت خارجه در گفت و گو با جام جم آنلاین:

سفیر ژاپن در ایران بازداشت نشده است/ پرس و جوی ماموران به علت نداشتن مدارک بود

یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر بازداشت و بازجویی سفیر ژاپن در تهران در 28 آوریل گفت: ماموران انتظامی صرفا پرس و جویی در مورد مدارک شناسایی سفیر ژاپن با وی داشته اند و بازداشتی در کار نبوده است.
کد خبر: ۹۳۵۸۷۵
سفیر ژاپن در ایران بازداشت نشده است/ پرس و جوی ماموران به علت نداشتن مدارک بود

یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر بازداشت و بازجویی سفیر ژاپن در تهران در 28 آوریل گفت: در آن تاریخ سفیر ژاپن به همراه دو دیپلمات دیگر در یک منزل ایرانی مهمان بودند که بنا به دلایلی نیروی انتظامی در آن محدوده حضور داشت.

این منبع آگاه افزود: زمان خروج مهمانان از منزل، نیروی انتظامی با دیدن چند فرد خارجی یعنی سفیر ژاپن و دیپلمات ها به آنها مشکوک شده و از آنها درخواست مدارک شناسایی دیپلماتیک می کند اما آنها اظهار می کنند که مدارکی همراهشان نیست.به همین دلیل ماموران انتظامی هماهنگی هایی را با نهادهای مربوطه جهت انجام امور انجام می دهند و سرانجام پس از اثبات ادعای آنها مبنی بر دیپلمات بودنشان ماموران به کار خود پایان می دهند و به این ترتیب بازداشتی نیز در میان نبوده است.

روز گذشته اخباری در برخی خبرگزاری ها منتشر شد مبنی بر اینکه سفارت ژاپن در تهران اعلام کرده که سفیر ژاپن در ایران 28 آوریل برای مدت کوتاهی توسط نیروهای امنیتی ایران بازداشت و بازجویی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نوذر
-
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
حواستان جمع باشد . یا كاراته و شمشیر سامورایی بهتان میزند.....یا اگر زورش نرسد هاراگیری میكند كه در هر دو مورد برای دستگاه امور خارجه ی ایران اتفاقات خوشایندی نخواهد بود.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها