این روزها شوخی فرماندار جدید ورامین در مراسم معارفه اش با معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران به عنوان دستاویزی برای هجمه به دولت استفاده می‌شود و کلید واژه «شیشلیک» بهانه ای جدید برای حمله به دولت یازدهم شده است.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۸
حمله به فرماندار ورامین با شیشلیک

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، محمدرضا یوسفی دومین فرماندار دولت یازدهم در ورامین است که پس از سه سال فعالیت محسن خوانساری در این مسئولیت ؛ روز بیست و ششم تیرماه سالجاری معرفی شد ، شخصی که برای مردم و مسئولان این شهرستان چهره ای آشنا بود و حضور چندباره وی در محافل مختلف و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه از وی چهره ای آشنا برای ورامینی ها ساخته بود.
معرفی فرماندار جدید ورامین در حالی صورت گرفت که چندی قبل ، عده ای از مردم شهرستان پیشوا در اعتراض به معرفی فرماندار جدید این شهرستان در یکی از مساجد پیشوا تحصن کردند و به نظر می رسید که این امر با معرفی فرماندار جدید ، در ورامین نیز تکرار شود ولی مواضع صحیح مسئولان و هدایت های آیت الله سیدمرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان نشان داد که عزمی جدی در میان مسئولان ورامین در ساختن آینده ای روشن برای شهرستان وجود دارد.
همراهی نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با فرماندار جدید و حضور در منزل امام جمعه شهرستان که با همراهی معاون سیاسی اجتماعی و معاون منابع انسانی استانداری همراه شد ، این وعده را به طلایه داران انقلاب اسلامی داد که مسئولان شهرستان حول محور باسابقه ترین امام جمعه کشور با وحدت و همدلی به آینده ای درخشان شهرستان می اندیشند.
مراسم معارفه فرماندار جدید با حضور تمامی مسئولان و فرمانداران شهرستان های پیشوا و قرچک برگزار شد و پس از سخنرانی مسئولان استانداری ، نماینده ورامین ، امام جمعه موقت و فرماندار سابق ، نوبت به فرماندار جدید ورامین رسید، سخنانی که در انتها با شوخی با معاون استاندار تهران همراه شد و این شوخی به کلید واژه ای برای حمله مخالفان دولت در شهرستان ورامین تبدیل شد.
مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری تهران در بخشی از سخنان خود این گونه اظهار داشت که تا به حال در عمرم سه جلسه بیشتر برگزار نکرده ام ، در همین استانداری هم وقتی می دیدم جلسه ای به درد نمی خورد می گفتم پرتغال هایتان را بخورید و بروید که در این جا چاوشی معاون استاندار به شوخی اظهار داشت که ظاهرا از جلسه بعد دیگر قحطی است که در مقابل این شوخی ، یوسفی اظهار داشت اتفاقا من اهل شیشلیک هستم ، اهل پنیر و این چیزها نیستم خوب می خورم تا بتونم جان بگیرم و کار کنم.
متن و حاشیه های این مراسم آن قدر پررنگ بود که کسی به این شوخی توجهی نداشته باشد ولی پس از گذشت یک ماه این شوخی به دستاویزی برای حمله مخالفان دولت از طریق وب سایت ها و رسانه های خارج از شهرستان به فرماندار جدید تبدیل شد و بسیاری از کانالهای تلگرامی و برخی از سایت های محلی کلید واژه شیشلیک را دستاویزی برای هجمه به دولت قرار دادند.
در سخنان فرماندار ورامین ، پرهیز از ریا و تزویر محوری ترین اصل خدمت به مردم عنوان شد و وی از افرادی که جلوی مردم نان و ماست می خورند و در منزل لقمه های چرب استفاده می کنند و یا تا قرچک با پیکان تردد می کنند و از آنجا با ماشین های لوکس به تهران و ویلاهای خود در شمال کشور می روند انتقاد کرد.
به نظر می رسد قدرت چانه زنی فرماندار جدید ورامین ، قانون گرایی ، اجازه ندادن به بدگویی افراد ، کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی ، محبوبیت وی در میان احزاب مختلف سیاسی ، حمایت های امام جمعه و نماینده شهرستان، حضور چندین باره وی در روستاها و محافل مختلف مذهبی ، ورزشی و نماز جمعه دلواپسان را به فکر مقابله با این فرد تازه نفس انداخته تا شاید با گرفتن انرژی وی، ضربه ای دیگر به دولت یازدهم وارد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی تهرانی
-
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
باسلام:ازقدیم الایام گفته اند تا مرد سخن نگفته باشد علم وهنرش نهفته باشد.درضمن اگر ایشان ازویژگیهای خدمت برخوردار باشند مخالفان زورشان به اندازه حمایت مردم ورامین ازایشان نخواهد رسید.خدمت به مردم لیاقت میخواهد كه خداوند این شانس را به همه در هر پست ومقامی اعطا میكند ولی كمتركسی از آن برای ثبت نام خوددرتاریخ ایران بهره میبرد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها