پیرمرد مشهدی که برای تفریح با پاراگلایدر به ارتفاعات مینودشت در استان گلستان سفر کرده بود به علت نامعلوم از ارتفاع 20 متری سقوط مرگبار را تجربه کرد.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۳
پاراگلایدر سواری پیرمرد  55 ساله به قیمت مرگ

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، گروهی پروازی از مشهد، ظهر شنبه بدون اطلاع کمیته ورزش‌های هوایی استان گلستان و با وجود هشدار در خصوص نامناسب بودن شرایط جوی، اقدام به پریدن در سایت پروازی ترسه شهرستان مینودشت کردند.

در این پرواز یکی از پرنده‌ها به نام «سعید کیهان فر» در زمان فرود در هدایت پاراگلایدر ناکام ماند و از ارتفاع ۲۰ متری سقوط کرد.

پس از این اتفاق، این پاراگلایدر سوار ۵۵ ساله به درمانگاهی در بخش «دوزین» منتقل شد، اما به دلیل شدت خونریزی داخلی، جان خود را از دست داد و برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی شهرستان مینودشت انتقال یافت.

دو هفته قبل نیز یکی دیگر از پاراگلایدر سواران مشهدی در سایت پروازی شهرستان رامیان به دلیل گره خوردن مهارکننده‌های چتر خود به رودخانه سقوط کرد و جان باخت که این پرواز نیز بدون هماهنگی و در شرایط نامناسب جوی انجام گرفته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
امید
-
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
كی گفته 55 سالگی پیریه!!! دهه 50 میانسالی است جامی.
من
-
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
55سال پیرمرده؟مگه تو عصر قاجاری ؟الان سن سالمندی65ساله
بی بی
-
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
درود بر شما كه هموطن 55 ساله ی خود را پیرمرد خطاب می كنید! فكر نكنم در هیچ كشوری 55 ساله را پیرمرد بنامند. كمی در عناوین خبرهای خود دقت كنید بد نیست. همین كارها رو می كنید كه همه نا امید می شن از زندگی.
مجید
-
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
جای تعجب است خبرنگار مرد میانسال ۵۵ساله را پیر مرد اعلام میكند در حالیكه تا ۶۵ سالگی میان سال شناخته و بارها در اخبار و رسانه ها گفته شده
حسن
-
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
۰
۰
خدا بیامرز برای خودش مهندسی بوده در واحد الكترونیك یكی از فرودگاهها. كه اینجوری 55 ساله رو پیرمرد خطاب میكنید.پس با این حساب 45 الی 55 میانسالگیه دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نیازمندی ها