انتشار خاطرات تلخ زنی ایزدی که از چنگ داعش گریخت

از بردگی جنسی تا فرار به اردوگاه پناهندگان

یک زن ایزدیِ اسیر داعش، پس از فرار از چنگ این گروه تروریستی، کتاب خاطرات غم‌انگیزش را منتشر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۴
از بردگی جنسی تا فرار به اردوگاه پناهندگان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه واشینگتن پست در مطلبی نوشت: با حمله داعش به ایزدی های عراق در سال 2014، فریده خلف، دختر نوجوان ایزدی، به همراه خواهرش و 80 دختر ایزدی دیگر به دست داعش ربوده شدند.

پدر و برادر فریده به همراه دیگر مردان ایزدی به ضرب گلوله عناصر داعش کشته شدند. مادر او نیز به همراه دیگر زنان ایزدی به شهر تلعفر در عراق، که تحت اشغال داعش است، برده شدند. عناصر گروه تروریستی داعش، فریده و دیگر دختران ایزدی را نیز به عنوان برده به شهر رقه در سوریه بردند.

فریده خلف، پس از فرار از چنگال داعش، در کتابی تحت عنوان «دختری که از چنگال داعش گریخت» به بازگویی داستان غم انگیز و وحشتناک خود و دیگر دختران ایزدی پرداخته است.

بر اساس این کتاب، داعش ایزدی ها را به بهانه کفر، قتل عام کرد و زنان آنها را به اسارت گرفت.

فریده در این کتاب به بیان داستان غم‌انگیز خود در زمان اسارت و بردگی در دست عناصر بی‌رحم داعش پرداخته است. او پس از اینکه به شدت مورد تجاوز قرار گرفت، چندین ماه از سوی عناصر داعش خرید و فروش می شد تا اینکه توانست با چند دختر دیگر از چنگال داعشی ها فرار کند و خود را به اردوگاه پناهندگان برساند.

فریده سپس با یک خبرنگار آلمانی آشنا شد. این خبرنگار به او کمک کرد تا به آلمان پناهنده شود و در آنجا کتابی از خاطرات وحشتناک خود در زمان اسارت و بردگی در قلمرو داعش بنویسد. وی در حال حاضر به مدرسه می رود و قصد دارد یک معلم ریاضی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بینام
-
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
دوستانی كه میگن ما چرا باید تو سوریه و عراق بجنگیم، و دوستانی كه دائما به مدافعین حرم تهمت میزنن و اونها رو متهم به گرفتن حقوقهای كلان میكنن، این خبر رو چندبار بخونن!!!!!!!
بهروزرجبی
-
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
سلام.به لطف پروردگاریكتا داعش ودیگر گروههای تكفیری اسلام نما به نقطه مرگ وپایان حیات نكبت بار خود نزدیك می شوند هرچند آمریكا ،اسرائیل وبرخی كشورهای غربی وعربی همواره تمام تلاش خود را برای نجات و حفظ این غده چركین سیاستهای كثیف خود بكارگرفته وظاهرا ازحمایت آنها دست بردارنیستند. امانابودی باطل وعده الهی است وتحقق وعده الهی انكارناپذیر است. ان شاءالله بزودی شاهدسقوط ذلت بار داعش و داعشیان ددمنش وحامیان ضد بشری آنها به زباله دان تاریخ خواهیم بود.

نیازمندی ها