دبیر شورای عالی هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور در برنامه متن و حاشیه شبکه سوم سیما به تشریح روند پیگیری اقتصاد مقاومتی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی پرداخت.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۰
دستیار روحانی وزیر صنعت را تهدید کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تابناک، اکبر ترکان، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد در برنامه زنده تلویزیونی «متن، حاشیه» از شبکه سوم سیما گفت: درباره آقای نعمت‌زاده حرفی بزنم؟ خجالت می‌کشم. آقای نعمت‌زاده بی‌هوا حرف نزن، یک جایی از کوره درمی‌رم‌. وقتی نعمت‌زاده که وزیر ماست حرف بی‌هوا درباره قاچاق می‌زند چرا دیگران نزنند؟ ترکان این سخنان را در واکنش به اتهام قاچاق در مناطق آزاد بیان کرد که توسط محمد رضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح شده است.

درباره آقای نعمت‌زاده حرفی بزنم؟ خجالت می‌کشم!/ وقتی نعمت‌زاده که وزیر ماست حرف بی‌هوا می‌زند چرا دیگران نزنند؟/ از 55 منطقه ازاد تصویب شده ،45 منطقه توجیه اقتصادی ندارد

اکبر ترکان مشاور رییس جمهور امشب در برنامه متن حاشیه شبکه سه سیما افزود: ربط دادن واردات 400 میلیون دلاری از مناطق ازاد به واردات 15 میلیارد دلاری قاچاق رد گم کردن است و کسانی که کانتینرها را وارد میکنند آدرس نادرست می دهند.ترکان گفت: همه مناطق آزاد محصور است و کالا از گمرک منطقه آزاد عبور می کند.

وی اضافه کرد: برخی مقامات دولتی در مورد مناطق آزاد حرفهایی زده اند ، من هم می توانم حرف بزنم . آیا حرف برنم؟ وی افزود: از 55 منطقه ازاد تصویب شده ،45 منطقه توجیه اقتصادی ندارد .

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و وی‍ژه اقتصادی گفت: مناطق ویژه ای که نمایندگان محترم مجلس تصویب کردند اقتصادی نیست،اما هفت منطقه آزاد پیشنهادی ما هم توجیه دارد،هم اقتصادی است و هم مهندس مشاور دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
99
-
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
،بیچاره ملت
فقیر صنعتی شریف
-
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
خود كرده را تدبیر نیس
یوسف
-
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
۰
۰
صرف نظر از صحت وسقم این بیانات اصل طرح این مطالب باین صراحت انسان شهروند كشور جمهوری اسلامی را در قكر فرومیبرد ودچار نگرانی ودل پریشی میكند واین اندیشه پدید میاید كه ما داریم مثله میشویم وبر سر سرعت عمل اختلاف نظر وجوددارد وبنابراین یكنوع ترس وواهمه از نبود امنیت حالا هر جور امنیتی در دل خواننده مطلب پدید میاید.وتنها مطلبی كه مطرح نیست ملتی هستند كه در كشور بسر میبرند.
امیر
-
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
تنها یك حركت جهادی و انقلابی می تواند به داد این وضعیت برسد. حركتی كه همه مان در آن نقش داریم و به نوعی تك تكمان مسئول هستیم. عناصر تشكیل دهنده دولت هم از كشورهای دیگر یا از فضا نیامده اند بلكه از خود ملت و از متن ملت هستند. تا برای كشور خودمان از جان و دل مایه نگذاریم به ورطه سقوط و شكست نزدیك تر می شویم. با كنمان حقیقت هم اوضاع به مراتب بدتر میشود.
روح الله
-
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
عجب دولتی خودشون به جون هم افتادند بعد میگن چرا چطور چگونه/برید كنار تا یكی مثل محمود بیاد
نوذر
-
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
این ناهماهنگی و اختلاف نظر در درون دولت را نشان میدهد كه اصلا مطلوب ملت ایران نیست.
علی
-
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
واقعاً متأسفم برای دولت روحانی!!! این حرفها كه حتماً عقبه ای هم دارد بجای امید مردم را ناامید می كند.

نیازمندی ها