مرجع تقلید شیعیان بر لزوم استفاده از رسانه‌ها در مسئله پیشگیری تاکید کرد و گفت: دولت و قوه قضائیه باید در اصلاح فضای مجازی اقدام جدی داشته‌باشند، مسئله پیشگیری از جرم کار علمی است.
کد خبر: ۹۳۴۲۲۰
دولت و قوه قضائیه در اصلاح فضای مجازی اقدام کنند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم از قم، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیراری عصر امروز در دیدار با محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم بسیار اهمیت دارد چرا که پیشگیری کم هزینه‌تر از درمان است اظهار داشت: مسئله پیشگیری را 1400 سال پیش قرآن مطرح کرده است، پیشگیری همانگونه که در بیماری‌ها آسان‌تر است در مسائل و مشکلات اجتماعی نیز مثمر‌ثمر است.

مرجع تقلید شیعیان بر لزوم استفاده از رسانه‌ها در مسئله پیشگیری تاکید کرد و افزود: لازم است مسئله پیشگیری از دوران مهد کودک و مدرسه آغاز شود، در این راستا می‌توان از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌ها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه مراکز حل اختلاف در کاهش وقوع طلاق در جامعه موثر است، تصریح کرد: فضای مجازی در برهه کنونی یکی از مهم‌ترین عوامل وقوع طلاق و جرم‌ها و بلای کشور و حتی دنیا‌ست که باید در این زمینه اقدام جدی صورت بگیرد.

وی رسیدگی به مسئله فضای مجازی را سبب کاهش میزان جرائم برشمرد و خاطرنشان کرد: دولت و قوه قضائیه باید در اصلاح فضای مجازی اقدام جدی داشته‌ باشند، مسئله پیشگیری از جرم کار علمی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها