در یک آگهی از 10 نفر بازاریاب باتجربه جهت پخش لواشک با درآمد ماهانه سه میلیون تومان همراه با مزایای عالی اعلام نیازمندی شده است.
کد خبر: ۹۳۳۵۱۳
بازاریاب لواشک با حقوق ماهانه 3 میلیون تومان! +جدول

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، بازاریاب ملک و املاک با روابط عمومی قوی و آ‌موزش رایگان در حین کار و با درآمد ماهانه پنج تا 10 میلیون تومان در رتبه اول پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده هفته قرار دارد.

دعوت به همکاری از یک دندانپزشک فارغ‌التحصیل با درآمد حداقل 7.5 میلیون تومان در صورت دارا بودن پروانه مطب، دومین شغل پردرآمد آگهی‌شده هفته به نظر می‌رسد.

همچنین در بخش بازاریاب مواد غذایی، در یک آگهی از 10 نفر بازاریاب باتجربه جهت پخش لواشک با درآمد ماهانه سه میلیون تومان همراه با مزایای عالی و در آگهی دیگری از بازاریاب حرفه‌ای خا نم و آقا با درآمد ماهانه دو میلیون تومان همراه با بیمه اعلام نیازمندی شده است.

در یکی از آگهی‌ها از بازاریاب خانم یا آقا جهت پخش روغن موتور با درآمد ماهانه چهار میلیون تومان و در آگهی دیگری بازاریاب جهت پخش اسباب‌بازی با درآمد ماهانه سه میلیون تومان همراه با پورسانت و بازاریاب باسابقه، دارای وسیله پخش ویزیت، جهت کار در خشک‌شویی به صورت تمام‌وقت با درآمد ماهانه دو میلیون تومان دعوت به همکاری شده است.

در چندین آگهی از تعداد زیادی راننده همراه با اتومبیل جهت کار در آ‌ژانس و تعداد زیادی راننده وانت جهت باربری دعوت به کار شده است.

راننده آژانس با درآمد ماهانه پنج میلیون تومان به صورت صبح، عصر و شب حوالی مناطق سعادت‌آباد، مجیدیه و سیدخندان و همچنین راننده وانت جهت پخش لوازم آرایشی و بهداشتی با درآمد ماهانه چهار میلیون تومان و راننده با نیسان یخچال‌دار جهت فعالیت در شرکت پخش مواد غذایی با درآمد ماهانه سه میلیون تومان از دیگر نیازمندی‌های آگهی‌شده هستند.

در بخش نگهدار کودک و سالمند، تعداد زیادی آگهی به چشم می‌خورد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تعداد زیادی خانم جهت نگهدار سالمند و کودک با درآمد ماهانه 2.5 میلیون تومان همراه با بیمه و در یک آگهی دیگر، نگهدار کودک و سالمند با درآمد ماهانه تا سه میلیون تومان همراه با بیمه اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
صادق
-
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
اولآ كه این مبالغی در آگهی ها زده میشه در صورتی محقق میشه كه شما حداقل در ماه 200 تا قرارداد بتونی ببندی كه خیلی بعید به نظر میاد در ضمن این مبالغ فقط افرادی واقعا حرفه ای باشند میتونن كسب كنن اكثر افراد كه بازاریابی كار میكنن نهایت بتونن بین 800 تا 1200 درامد داشته باشن
مدیر كل خیابان و پاركها
-
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
راننده آژانس رو چطور می خوای توجیه كنی ؟ ... 4تا 5 میلیون ..... اونوقت طرف با فوق لیسانس باید برای حقوق یك و دویستی 100 تا ملق بزنه!!!!!!!!!!!!!
علیرضا
-
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
اینا همش دروغه. كی داده كی گرفته
یوسف
-
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
این لواشك مرا یاد مطلبی انداخت -یك نفر از همكاران سابق میگفت برادرم مجوز كارخانه رب انار داشت ودارد ولی تنها چیزی كه در كارخانه رب انار پیدا نمیشود خودانار است.
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
البته هزینه لاستیك.روغن.جریمه.تصادف و مكانیكو ازش كم كنی ماهی 500بیشتر براش نمی مونه
مسعود
-
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
همین آگهی‌ها باعث فریب شهرستانی‌ها و هجوم آن‌ها به تهران می‌شود. صاحبان مشاغل هم مدتی آن‌ها را طعمه قرار می‌دهند و بعد كه به مطامع خودشان در ایجاد بازار رسیدند به بهانه واهی اخراج‌شان می‌كنند و اینگونه می‌شود كه فاصله‌ی فقیر و غنی زیاد می‌شود زیرا تنها یك‌نفر به نیات خود دست می‌یابد و ده‌ها كارگر و كارمند بعد از مدتی بیگاری دچار فروپاشی خانوادگی می‌شود.
بازایاب
-
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
من بازاریاب واشر سرسیلندر خاور هستم و ماهانه 25 میلیون تومان درآمد دارم
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
۰
۰
اگه بشه كه خوبه، ولی فكر میكنید میشه؟؟؟

نیازمندی ها