استاندار کردستان گفت: در ۲ دستگاه اجرایی استان افرادی که مجموعاً تعداد آن‌ها بیش از ۱۰ نفر است، تخلفاتی داشته‌اند که با حکم قضایی دستگیر شده و فعلاً اتهامات آن‌ها در حال بررسی است.
کد خبر: ۹۳۲۶۲۳
دستگیری ۱۰ نفر در ۲ دستگاه اجرایی کردستان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم، عبدالمحمد زاهدی اظهار داشت: یکی از موانع توسعه هر جامعه‌ای فساد و به‌ویژه فساد اداری است و درگیر‌ شدن کارکنان دستگاه‌های دولتی به امر فساد و اموری از این قبیل طبیعتاٌ در رشد و توسعه هر کشور و هر منطقه‌ای تاثیر می‌گذارد.

وی گفت: از روز اولی که به استان کردستان آمدم تاکید داشتم که حتماً با موارد فساد در سیستم اداری برخورد شود و با همکاری دستگاه‌های نظارتی و همین‌طور دستگاه قضایی تا به حال تلاش کردیم از فساد جلوگیری کنیم و با مواردی هم که وجود داشته برخورد صورت گرفته است.

استاندار کردستان تصریح کرد: این بار هم در 2 دستگاه اجرایی استان کردستان افرادی که مجموعاً تعداد آن‌ها بیش از 10 نفر است، تخلفاتی داشته‌اند که با حکم قضایی دستگیر شده و فعلاً اتهامات آن‌ها در حال بررسی است و در حال حاضر نمی‌شود گفت واقعاً اتهامات تا چه میزان صحت دارد یا اصلاً حد این تخلفات که صورت گرفته، چقدر است.

وی گفت: باید منتظر باشیم مقامات قضایی موضوع را بررسی کرده و احکام را صادر و یا حداقل کیفرخواست را صادر کنند تا مشخص شود اتهامات یا جرائم احتمالی دستگیرشدگان تا چه میزانی است و آن وقت می‌توان موضوع را اعلام کرد.

زاهدی تاکید کرد: فعلاً ما در همین حد می‌توانیم اعلام کنیم که این افراد متهم هستند و اتهامات آن‌ها در حال بررسی و رسیدگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها