فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

انسداد فیزیکی و الکترونیکی مرزها در سال ۹۶

شمخانی با ابراز نگرانی نسبت به افزایش تحرکات ضدانقلاب سنتی در مرزهای مشترک ایران و اقلیم کردستان گفت: امنیت پایدار در مرزها، خط قرمز ایران است و نیروهای نظامی و امنیتی ما با هر تحرک تهدید‌کننده‌ای در مرزها برخورد می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۳
شمخانی : با هرگونه تحرک ضدانقلاب در مرزها برخورد می‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، «کریم سنجاری» وزیر کشور و عضو دفتر سیاسی حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق صبح امروز (یکشنبه) با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

شمخانی در این دیدار با اشاره به تاریخچه روابط برادرانه و سازنده جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های کردی در عراق اظهار داشت: روند پشتیبانی و حمایت ایران از اقلیم کردستان در چارچوب راهبردهای دولت مرکزی عراق مسیری غیرقابل تغییر بوده که همواره، به‌ ویژه در شرایط سخت و بحرانی متوقف نشده است.

وی بحران امنیتی جاری در عراق را مانع اصلی رشد و توسعه اقتصادی به عنوان مهم‌ترین نیاز مردم مظلوم این کشور عنوان کرد و اظهار داشت: ارتقای شرایط امنیتی در اقلیم کردستان و همکاری مشترک برای حراست از آرامش در مناطق مرزی امکان توسعه همکاری‌های اقتصادی مشترک را فراهم خواهد کرد.

کریم سنجاری وزیر کشور و عضو دفتر سیاسی حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق نیز در این ملاقات با تشکر از حمایت‌های مستمر جمهوری اسلامی ایران از اقلیم کردستان در زمینه‌های امنیتی، سیاسی و اقتصادی تاکید کرد: ایران در طول تاریخ، دوستی مطمئن و صادق برای ما بوده است و تداوم مودت و برادری با این کشور اولویت غیر قابل تغییر ماست.

وی با تاکید برحساسیت ویژه اقلیم کردستان برای حفظ امنیت و ثبات در مرزهای مشترک با ایران افزود: به هیچ گروهی اجازه شرارت در مناطق مرزی ایران را نخواهیم داد و با بسیج مجموعه توانمندی‌های نظامی و امنیتی خود با اخلالگران در مرزهای مشترک مقابله می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها