دختر تبهکار که با فریب نوجوانان در شیراز از آنها اخاذی می‌کرد، در دام پلیس فتا گرفتار شد.
کد خبر: ۹۳۲۴۵۴
دام شراره برای پسران در واتس‌آپ

به گزارش جام‌جم ، هفته گذشته زنی با مراجعه به پلیس فتای استان فارس با طرح شکایتی گفت: از مدت‌ها پیش رفتار پسر 15 ساله ام تغییر کرد. او همیشه در اتاقش بود و تا نیمه‌های شب با تلفن همراهش بازی می‌کرد. به رفتارش مشکوک و با بررسی تلفن همراهش متوجه شدم، او چند روز قبل با دختری که ده سال از خودش بزرگ‌تر است، در کافی نت دوست شده و ارتباطشان شکل گرفته است. آنها در واتس آپ با هم چت می‌کردند که دختر جوان پس از فریب پسرم، از او عکس‌های شخصی گرفت. بعد هم با تهدید مدعی شده بود اگر پسرم دو میلیون تومان نپردازد، عکس‌ها را منتشر می‌کند.

پس از این شکایت ماموران به تحقیق از پسر نوجوان پرداختند که او اظهارات مادرش را تائید و عنوان کرد: برای این که دختر جوان عکس‌ها را منتشر نکند، موضوع را به کسی نگفتم و به‌دنبال تهیه پول بودم. او تهدید کرده بود عکس‌ها را برای پدر و مادرم ارسال می‌کند.

ماموران تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری متهم آغاز کرده و کارشناسان پلیس فتا با ردیابی تخصصی متوجه شدند، دختر 25 ساله به نام شراره چند پسر نوجوان دیگر را هم فریب داده و برای منتشر نکردن عکس‌های آنها، اخاذی کرده است.

سرهنگ موسی حسینی، رئیس پلیس فتای استان فارس در این‌باره گفت: متهم طی یک عملیات اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد . او در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد.

تحقیقات نشان داد، متهم پس از دوستی با طعمه هایش، اعتماد آنها را جلب می‌کرد و از پسران عکس می‌گرفت. بعد هم نقشه اخاذی را اجرا می‌کرد.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد: همان‌گونه که فرزندان خود را از مزایای شبکه‌های اجتماعی آگاه می‌سازید و اجازه استفاده از این گونه شبکه‌ها را به آنها می‌دهید، آنان را از مشکلات این شبکه‌ها نیز مطلع کنید تا چنین اتفاقاتی دامنگیر زندگی تان نشود . براحتی به اشخاص اعتماد نکرده و عکس‌های شخصی خود را ـ که یک دنیا ارزش و آبرو پشت آن است ـ با اراده خود و براحتی در اختیار افراد بظاهر دوست قرار ندهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
قادر
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
شراره خانم اگر شوهر داشت بجای بدنیا آوردن بچه و بزرگ كردن آنها و تحویل جامعه دادن نمیرفت دنبال گول زدن بچه ده ساله قانون باید ماده واحدی راتصویب كند كه هر مردی كه هر دختری یا زن بی شوهر را خواست بدون فوت وقت باید شوهر كند برابر شرع مقدس اسلام ولو اینكه آن مرد زن داشته باشد هم از آسیبها كاسته میشود هم اینهمه دختر بی شوهر و زن بیوه در جامعه بی نیاز از شوهر نمیشوند. در ثانی به جمعیت كشور هم در راستای برنامه ششم اضافه می شود

نیازمندی ها