پیدا شدن جسد های آهک ریخته شده 2 کودک آبادانی در حیاط خانه پدربزرگ، معمای پیچیده ای را پیش روی ماموران قرار داده است.
کد خبر: ۹۳۱۱۱۶
کشف اجساد کودکان آبادانی در خانه پدر بزرگ +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از رکنا، اوایل دومین هفته مرداد ماه سال جاری مردی در تماس با پلیس 110 شهرآبادان از ماجرای ناپدید شدن 2 بچه اش در روستای خضرنبی خبر داد و تیمی ازماموران با مراجعه به این روستا برای تحقیقات ابتدایی وارد عمل شدند.

پدر 37 ساله که هنتوش نام دارد در گام نخست تحقیقات به ماموران گفت: چندی پیش پدرم با وجود مخالفت های ما با زن دیگری ازدواج کرد و از همان زمان اختلافات بین من و پدرم شروع شد تا حدی که چندبار با هم درگیر شدیم.

وی افزود: عصر چهارشنبه 13 مرداد بود که دخترم فاطمه 7 ساله همراه برادر کوچکترش احمد 4 ساله برای بازی با دوستانشان به منطقه قدمگاه رفتند اما پس از چند ساعت وقتی بچه هایم به خانه بازنگشتند نگران شده و با مراجعه به محل بازی فرزندانم متوجه ناپدید شدن آنها شدم.

این پدر نگران ادامه داد: به سراغ همه هم بازی های بچه هایم رفتم اما هیچ کس آنها را ندیده بود و احتمال می دهم پدرم برای انتقام گیری از من اقدام به ربودن بچه هایم کرده است.

ماموران در این مرحله با توجه به وضعیت مالی ضعیف این پدر کارگر احتمال اخاذی و آدم ربایی را کم رنگ دیدند و با توجه به اختلاف طایفه ای این پدر و پسر مسیری جدیدی را در تجسس ها آغاز کردند و در ادامه تیمی از ماموران نیز با توجه به عبور رودخانه از این روستا شروع به تجسس در اطراف این رودخانه کردند.

در ادامه مسیر تحقیقات به پدربزرگ خانواده رسید و ماموران روز شنبه 16 مرداد ماه به خانه پدربزرگ خانواده که مردی 56 ساله رفته و پس از بررسی های دقیق خانه، وی را دستگیر کردند.

پدربزرگ پس از دستگیری به ماموران گفت: من از سرنوشت نوه هایم بی اطلاع هستم و احتمال می دهم پسرم می خواهد با طراحی سناریوی گم شدن بچه هایش مرا در بازداشت پلیس نگه دارد و کینه اش را خالی کند.

پدر بزرگ خانواده 4 روز در بازداشت ماموران بود و تجسس های پلیسی برای ردیابی 2 کودک گمشده ادامه داشت تا اینکه بامداد چهارشنبه 20 مرداد ماه زن اول پدربزرگ خانواده سرنخ هولناکی را پیش روی ماموران قرار داد.

کشف استخوان های 2 بچه

زن اول و هووی جدیدش در یک خانه با هم زندگی می کنند و 4 روز از بازداشت مرد این خانه می گذشت که یکی از بچه های زن دوم که عقب مانده ذهنی است از نامادری اش خواست او را تا سرویس بهداشتی داخل حیاط همراهی کند.

این زن همراه پسر نوجوان وارد حیاط شدند و زمانیکه به گوشه حیاط رسیدند با پتوی خونینی که د اخل حوضچه کوچک که محل شست و شو بود روبرو شدند.

پتو آغشته به خون بود و این درحالی بود که در این مدت هیچ کس به این خانه رفت و آمد نداشته و تا یک ساعت پیش نیز اعضای خانواده این پتوی مرموز را ندیده بودند.

صحنه هولناکی پیش روی این زن قرار داشت که وی در سکوت شبانه با برادرشوهرش تماس گرفت و درباره این صحنه مرموز حرف زد ، خیلی زود برادر مردی که در بازداشت پلیس به سر می برد در خانه برادرش حاضر شد وسکانس هولناک یک تراژدی هولناک را پیش روی خود دید.



پتوی خونین باز شد و استخوان های انسان داخل پتو پیچیده شده بود و تنها بخشی از اعضای بدن سالم بود که خیلی زود این سکانش هولناک به پلیس مخابره شد.

همین کافی بود تا بازپرس ویژه قتل همراه با ماموران پلیس آگاهی آبادان برای بررسی این صحنه در خانه پدربزرگ این بچه ها حاضر شوند.

بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که عاملان جنایت با ریختن آهک روی این اجساد سعی بر از بین بردن سرنخ های پلیس داشته اند.

بنا به این گزارش، بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور داد تا استخوان های کشف شده به پزشکی قانونی منتقل شود تا با انجام آزمایش های DNA مشخص شود که این استخوان ها برای 2 کودک است و تحقیقات در این پرونده پیچیده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۰
نرم افزار موبایل
-
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
پس 4روز پلیس كجا رو می گشته؟؟
ناشناس
-
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
ما هم یك همسایه اهوازی داریم كه خانه آنها بسیار ترسناك و كثیف است
بینام
-
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
خب حالا، خوب و بد همه جا هست
شیرین
-
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
اصلا باورمون نشد كه سعید اینكارو كرده منم یكی از آشناهای دور این خانواده هستم
امین
-
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
آخر دنیا شده خدا رحم كنه
وقتی نظارت نیست اینجا میشه امریكا
ایمان
-
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
در ادامه مسیر تحقیقات به پدربزرگ خانواده رسید و ماموران روز شنبه 16 مرداد ماه به خانه پدربزرگ خانواده كه مردی 56 ساله رفته و پس از بررسی های دقیق خانه، وی را دستگیر كردند.!!!!!!!!!!!!!
تو بررسی های دقیقشون پتوی خون آلود رو ندیده بودن؟؟!!!
رضا
-
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
پدر بزرگ؟؟؟ مگه میشه؟؟؟باوركردنش خیلیییییییییی سخته
شیدا
-
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
پیرمرد پست فطرته اشغال.
مرتضی
-
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
سلام
این خبر فقط 10% درست بود خبر نگاری كه این خبر را جمع آوری كرده نظر خلاقی داشته هر جا كه مسئله مبهم بوده بنا به تصورات خودش یك داستانی ساخته است .
آقای خبرنگار شما وقتی اسم بچه ها و پدرشان را نمی دانید چرا چنین چیزی را پخش میكنید
من یكی از افراد این خانواده هستم چیزی كه در این خبر آمده فقط چند درصدش درست است مابقی همش تصورات این خبر نگار بوده
سمانه
-
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
ایا بچه ها پیدا شدن؟
مریم
-
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
جواب آزمایش ها رو كی میدن.خدابه داده دله مادرشون برسه.خیلی تاسف انگیزه
سمانه
-
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
واقعا وای به حال دل مادرشون
عارف صالحی زاده
-
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
خدا بیامرزشون وبه پدر ومادرشون صبر كافی بدهد
لیلی
-
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
وای خدا.چطورتونست اینكاربكنه اونم پدربزرگ.بعدعیبه داعش میكنن خودشون بدترن سنگدلا.خداازش نگذره دله پدرومادرشون اتیش زد
هستی
-
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
خدا باعث و بانی این اتفاق رو لعنت كنه . خدا لعنتشون كنه
مرتضی
-
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
خدا باعث و بانی این اتفاق رو لعنت كنه خدا وكیلی از وقتی كه این اتفاق افتاد ما نتوانستم یك ساعت راحت بخوابیم تا الان هم معلوم نشده كه عامل این جنایت كی هست پدر بزرگ مادری بچه ها هنوز اعتراف نكرده و جواب آزمایش تا 15 روز دیگه آماده نمی شود
(من یكی از خانواده بچه ها هستم)
سمانه
-
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
من سرنماز همیشه دعا میكنم همش تو فكر مادر وپدر هستم بخصوص مادره خدا صبری بهش بده
لیلی
-
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
وای خدا.چطورتونست اینكاربكنه اونم پدربزرگ.بعدعیب داعش میكنن خودشون بدترن سنگدلا.خداازش نگذره دل پدرومادرشون اتیش زد
سمانه
-
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
15روز نشد ؟جواب آزمایشات چی شد؟
مهرداد
-
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
۰
۰
این مرد نگهبان محله ی ما بود هنوزم باورم نمیشه

نیازمندی ها