پزشک قلابی که پس از فریب زن جوان، او را بیهوش کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود، بزودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۳۵۷
نقشه سیاه پزشک قلابی برای زن جوان

به گزارش جام‌جم ، راز این جنایت سیاه در آخرین روزهای سال گذشته و به دنبال شکایت زن جوانی در پلیس آگاهی فاش شد.

زن جوان با مراجعه به ماموران اظهار کرد: چندی قبل در یک مهمانی با مرد جوانی به نام میلاد آشنا شدم. او خودش را پزشک متخصص فیزیوتراپی معرفی کرد و مدعی شد،‌ یک مرکز بزرگ فیزیوتراپی و توانبخشی در تهران دارد. من هم مدتی بود از همسرم جدا شده و به دنبال کار بودم. وقتی موضوع را به او گفتم، مدعی شد می‌توانم به عنوان ماساژور در مرکز طبی او مشغول کار شوم. به حرف‌هایش اعتماد کردم و رابطه ما شکل گرفت.

شاکی ادامه داد: مرد جوان در یکی از ملاقات‌ها، کارت ویزیت خود را به من داد که در آن، ‌خود را به عنوان اسپانسر کارهای آقای «م» کارگردان سرشناس تلویزیون معرفی کرده بود. یک روز برای صحبت درباره کار در مرکز طبی در خانه من قرار گذاشتیم. وقتی به خانه‌ام آمد، متوجه کمر درد من شد و یک قرص به من داد و گفت اگر این را بخوری،‌ زود خوب می‌شوی. به خاطر اعتمادی که داشتم، قرص را گرفتم و خوردم و بعد از آن بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم میلاد مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و گریخته است. برای پیدا کردن ردی از او به وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی رفتم که متوجه شدم او دروغ گفته و پزشک نیست.

پس از این شکایت، تحقیقات پلیس آغاز شد و ماموران، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

پس از تحقیق از متهم، پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و مرد جوان به اتهام تجاوز به عنف و جعل عنوان محاکمه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
آرش
-
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
یه خانم مطلقه تو یه مهمونی با یه آقایی آشنا شده ، خوب این چه مهمونی بوده !! میزبان آقا رو نمی شناخته دعوت كرده !! تو كافی شاپ و پارك هم كه نمیشد در خصوص كار حرف زد حتماً باید تو خونه خانم مطلقه این اتفاق می افتاد ؟؟؟ جمع كن بابا كاسه كوزشو یكی ندونه فكر میكنه یه دختر ساده و كم سن سال بوده .
ابراهیم
-
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
از ماست كه برماست
روح الله
-
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
كی میخواهین یاد بگیرین كه اینجا فرانسه یا هر كشور اروپایی نیست كه هر چی رو توی فیلمهای ماهواره میبینین سریع میایید و اجرا میكنید و به روش اونا زندگی میكنید باور كنید فیلمهای ماهواره از زاویه مورد پسند بیننده نشون داده میشه واگر واقعیات رو نشون بدن حتی خر هم كپ میكنه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها