دعوای زن و شوهر در شیراز با دخالت فامیل رنگ خون گرفت و برادر زن عصبانی در هواخواهی از خواهر خود داماد را به قتل رساند.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۶
قتل داماد به خاطر کتک زدن خواهر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل خبر جنوب، چندی قبل مأموران پلیس استان فارس از قتل مردی افغان در شیراز با خبر شدند. به دنبال گزارش قتل این مرد ماموران بلافاصله در محل حاضر شده و جسد مرد جوانی را در حالی که غرق در خون روی زمین افتاده بود مشاهده کردند. پس از بررسی دقیق صحنه جنایت موضوع به شرافتی بازپرس دادسرای جنایی شیراز گزارش و وی نیز در محل حاضر شد.
در بررسی های اولیه مشخص شد که وی ضربه مغزی شده است از این رو به دستور بازپرس پرونده جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.

ردپای یک آشنا در جنایت

در تحقیقات از خانواده همسر قربانی ماموران دریافتند که وی از مدت ها قبل با همسرش اختلاف داشته است از این رو احتمال دادند آنها از این جریان با خبر هستند به همین دلیل از پدرزن قربانی تحقیق کرده و سرنخ هایی به دست آوردند.

به دنبال اظهارات این مرد، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شیراز با دستور قاضی جنایی تحقیقات خود را برای پیدا کردن سرنخی از قتل شروع کردند. تیم تحقیق در نخستین اقدام به بررسی روابط مقتول با همسرش پرداختند.

همین کافی بود تا کارآگاهان راهی محل زندگی مقتول شوند و در تحقیقات مشخص شد که وی مدام همسرش را کتک می زده است. از این رو تحقیقات پیرامون این موضوع متمرکز شد.

اظهارات همسایگان مقتول

یکی از همسایگان مقتول مدعی شد که وی با همسرش اختلاف داشته است گفته های وی نشان میداد که کلید معمای جنایت در اختیار خانواده همسر اوست. از این رو تحقیقات گسترده ای را انجام و پی بردند که این جنایت توسط برادرزن مقتول رخ داده است.با به دست آمدن این سرنخ کارآگاهان راهی مخفیگاه تنها مظنون جنایت شدند اما دریافتند که وی از محل متواری شده است.

در نهایت پس از گذشت مدتی برادرزن جنایتکار را دستگیر کردند. پسر جوان در بازجوییهای نخست ادعا کرد که اطلاعی از سرنوشت دامادشان ندارد.

هرچند او خود را بیگناه می‌دانست اما کارآگاهان مدارک و شواهدی در دست داشتند که نشان میداد کسی جز او از راز قتل مرد افغانی خبردار نیست.

پس از ساعتها بازجویی، در نهایت پسر جوان قفل سکوت را شکست و با اعتراف او راز این پرونده فاش شد. او گفت: چندماهی میشد که خواهرم با همسرش اختلاف شدید داشت. او مدام خواهرم را کتک می زد. چندین بار از او خواسته بودیم که دست از این کار بردارد زیرا این موضوع باعث ناراحتی تمام اعضای خانواده ام شده بود.

پس از آن یکی دوبار با هم تلفنی صحبت کردیم و حتی یکبار از او خواستم دست از کارهایش بردارد. اما بی فایده بود. روز حادثه با دامادمان سر همین مسئله درگیر شدیم. او را هل دادم روی زمین افتاد از سرش خون می آمد. پس از چند دقیقه نیز جان خود را از دست داد.

اقرار این مرد به جنایت خاموش، کافی بود تا قاضی شرافتی کشیک جنایی شیراز قرار بازداشت موقت وی را صادر کند.

از سوی دیگر با حل معمای این پرونده جنایی، متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها