سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: سرویس های اطلاعاتی آمریکا تلاش بسیاری در جهت نفوذ به کشورمان و جاسوسی می کنند و به دنبال از دست دادن مهره جاسوسی شان اقدام به جوسازی می کنند.
کد خبر: ۹۲۹۹۷۱
اعدام شهرام امیری با طی مراحل قانونی صورت گرفت/جوسازی غرب به خاطر از دست دادن جاسوس شان است

حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار جام جم‌آنلاین، درباره اظهار نظر مقامات و رسانه های غربی پیرامون اعدام شهرام امیری از سوی جمهوری اسلامی ایران و جوسازی آنها، گفت: اعدام وی در چارچوب قانون و با طی مراحل قانونی خود صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: اتهامات وی کاملا مشخص است و توسط سخنگوی قوه قضاییه اعلام شده و براساس اتهامات محاکمه صورت گرفته است، بنابراین همه مراحل مطابق قانون انجام شده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم افزود: آمریکایی ها به دلیل از دست دادن مهره خود ناراحت هستند، به دلیل اینکه سرویس های اطلاعاتی آنها تلاش بسیاری در جهت نفوذ به کشورمان و جاسوسی می کنند و به دنبال از دست دادن مهره جاسوسی شان اقدام به جوسازی می کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه در همین شرایط فعلی روزانه مردم عادی و کودکان در یمن و عراق و سوریه کشته می شوند اما در این کشورها بشریت برای آمریکا اهمیتی ندارد، تصریح کرد: این در حالی است که وقتی جاسوسی با تفهیم و اثبات اتهام اعدام می شود آمریکایی ها شعار دم از حقوق بشر می زنند.

نقوی حسینی ادامه داد: اینگونه موضع گیری های آنها نشان می دهد که صرفا به فکر منافع خود هستند و هر جایی که منافعشان به خطر بیفتد اعتراض می کنند نه اینکه دلشان به حال بشریت سوخته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی
-
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
خاك توی سر وطن فروشش بشه بره به جهنم
ابوالفضل
-
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
هر كشوری بدون استثنا با جاسوسان كشور همان برخوردی می كند كه دولت ما كرده است كسانی كه اطلاعات سری كشوررا به بیگانگان میدهد نه تنها به دولت خیانت می كند بلكه ملت وكشورهم خیانت می كند .وسزای آن اعدام است .
بی طرف
-
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
اولش یادتونه قهرمان ملی بود؟ الان چی شده؟

نیازمندی ها