فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از انهدام باند سارقان مغازه با کشف 30 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۶۲۸
باند سارقان مغازه در رباط کریم منهدم شد

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی شکایت چند نفر مبنی بر سرقت از مغازه و اماکن خصوصی آنها موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی و پس از فعالیت های اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس موفق به شناسایی سه نفر از سارقان در نصیرشهر شده و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ پاشاکی تصریح کرد:در بررسی های انجام شده مشخص شد متهمان دارای سابقه کیفری بوده که در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و در ادامه به 30 فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی با همدستی دو مالخر نیز اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأموران پس از تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضائی مالخران را نیز دستگیر کردند بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده قضائی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان ضمن هشدار به شهروندان، اضافه کرد:مغازه ها، فروشگاه ها و سایر اماکن خصوصی که به دوربین های مداربسته مجهز نبوده در اسرع وقت نسبت به نصب دوربین اقدام و از نگهبان و قفل های مناسب جهت حفاظت از اموال خود استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها