محمود احمدی نژاد در ادامه سفرهای خود به استان های مختلف کشور در شهرستان بافق گفت: شعار هر چی مرد در دنیا هست، این است که ملت ایران بازمی‌گردد. من در جریان مسائل کشور هستم اما فعلا مصالح اقتضا نمی‌کند که ورود کنم.
کد خبر: ۹۲۹۱۸۴
سخنان  احمدی نژاد در بافق

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبر جنوب، محمود احمدی‌نژاد در ادامه سفرهای استانی خود در جمع مردم شهرستان بافق سخنرانی کرد. گزیده سخنان او در زیر می‌آید:

*آنها مردم را غیر شجاع و منزوی طلب می خواهند که به دنبال کارهای خود باشند. وقتی هم مردم از سیاست از آنها سوال می‌کنند، می‌گویند؛ سیاست ربطی به مردم کوچه و بازار ندارد.

*شعار هر چی مرد در دنیا هست، این است که ملت ایران بازمی گردد. من در جریان مسائل کشور هستم اما فعلا مصالح اقتضا نمی کند که ورود کنم. وقتش که شد در خدمت ملت خواهم بود.

*دولتمردان، خودشان نباید تاجر و سرمایه دار باشند. نباید توزیع کننده فرصت ها و خودش متقاضی باشد.

*همه امور اعم از سیاستگزاری ، برنامه ریزی و اجرا ، توزیع منابع و فرصت ها و حق تصمیم گیری های ریز و درشت متعلق به مردم است و مردم صاحب اختیار آنند.

*نظر و خواست مردم باید در تمام تصمیمات ، تعیین کننده و حاکم باشد و نتایج تمام برنامه ریزی ها باید در زندگی مردم مورد ملاحظۀ جدی قرار گیرد.

*حکام غیرمردمی دوره حاکمیت را فرصت و غنیمتی برای بهره مندی های شخصی و حزبی و خانوادگی می شمارند و کمتر جایگاهی برای مردم و حقوق مردم قائل اند.

*در نگاه حاکمان غیرمردمی ، مردم در بالاترین حد، عامل رسیدن آنان به قدرت و نهایتاً یک برگ رای هستند که به هر ترتیب و ترفندی باید به نفع آنان به صندوق رای ریخته شود و بعد نقش آنان پایان پذیرد تا انتخابات بعدی.

*پنهان کاری و محروم کردن مردم از آگاهی نسبت به مسائل و جریانات جاری از مهم ترین پایه های استقرار حاکمیت های غیر مردمی است.

*از دید حاکمان غیرمردمی ، هرچه مردم بی اطلاع تر و دورتر از اخبار واطلاعات اصلی و واقعی باشند ، فرصت برای اداره جوامع مهیا تر و کار مدیریت و حکمرانی آنان آسان تر است.

*متاسفانه امروزه متن اکثرمذاکرات و مطالب و تصمیمات حکومت ها و مدیریت ها حتی در موارد معمولی به بهانه امنیت به صورت سری و خیلی محرمانه و دور از دسترس مردم است.

*ترجیع بند برنامه ریزی های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی حاکمان غیر مردمی‌، تضعیف و تحقیر مردم و ناتوان نشان دادن آنان و تلاش برای از بین بردن خودباوری و عزت نفس و اعتماد عمومی مردم است.آنان مردم را غیر شجاع ، منفعت طلب و منزوی می خواهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مراد
-
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
باز دوره راه افتاد این شهر و اون شهر طرفدار جمع كنه ، مردم باید خیلی نادان باشن دوباره حرفهاa رو باوركنن . ایشون رو هیچ رقمه نمیشه قبول داشت .
فقیر صنعتی شریف
-
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
بابات رئیس كدوم بانكه كه بركناریش انقد اذیتت كرده؟
حسین
-
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
مژده ای یار فریاد رسی می آید.
محمد نصر
-
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
گفتم كه خیلی مزور هستید شما امانتدار خوبی نیستید اگر حضور مردم كمرنگ بود چرا گزارشتان مصور نیست دروغ از صفحه نشریتون داد میزنه مرگ بر سبزهای اموی مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر دروغگو

نیازمندی ها